اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به حکیم ارد بزرگ گفتند : ایرانیان را چگونه دیدید ؟

فرمود : بزرگانی در درون چراغ جادو !

گفتند : چراغ جادو ؟!

فرمود : آری ... ایران سرزمین بزرگان است و هزار افسوس که بیشتر این بزرگان ، در درون چراغ جادو ، خویش را در بند کرده و دلخوش به زندگی در سختی و غم هستند

گفتند : حکیم در این میانه ، کار شما چیست ؟

فرمود : به هزار گونه سخن ، دستان اندیشه ام را ، بر چراغ های آنان می کشم تا از آن برون آمده و خود را باز یابند و برای آبادی و شادی این سرزمین بکوشند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 22:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

الان میرم به مامانت میگم
یکی از ترسناکترین جمله های دوران ما

دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 21:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر فامیل هاے دور خود را تا به حال ندیده اید....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کافیست با دوست دختر خود در سطح شهر تردد کنید!
اموات خود را نیز خواهید دید!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 21:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جمله ی( من خیلی کم میام نت) چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


مقدمه ای برای دادن یا گرفتن شماره
کور شم اگه دروغ بگم=)):))
راستـــــــــــــــــی
بَچه ها مَن خیلی کَم میام نِــــــت..بَرنامَتون چیـــــــه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 21:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مثل این شوفر اتوبوسا یه فلاسک چایی گذاشتم پایین میز کامپیوتر
همینطور که نگام به مانیتوره خم میشم میارمش بالا
انگار قراره ماشین از جلو بیاد !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 20:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانونی هم میگه بضی زنا وقتی غمگینن دوست دارن قیچی بگیرن دستشون همه چی رو کوتاه کنن. موهاشونو.، ناخوناشونو،. دامناشونو ... کلا هرچی دم دست بیاد کوتا میکنن

یه سری کصافت هم هستن که میان اد لیستاشونو حذف میکنن.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 17:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺭﯾﺪﻥ ﻧﯿﻮﺗﻦ:
ﻭﺍﺳﺶ ﺑﻤﻴﺮﻱ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﺮﻳﻨﻪ..
ﺑﻬﺶ ﺑﺮﻳﻨﻲ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﻴﻤﻴﺮﻩ|:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 16:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعد از مدت ها یه دوست پسر پیدا کردم !
.
.
.
.
.

خدا می دونه ماله کیه !

مشخصاتش رو بگید
بیاید تحویل بگیرید !
قبلی رو اومدیم نگه داریم گم و گور شد !

گفته بودند باد آورده را باد می برد !

ما باور نکردیم !
دیگه درس عبرتی شد !
تا آخر هفته هم صاحبش پیدا نشد میدمش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﺮﺷﯽ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻩ
ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻘﯿﻪ ﭼﯿﺰﺍ ﺭﻭ ﺳﺎﻃﻮﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺗﻮﺵ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستم دارد ؟
گفت : بگیر بخواب بابا کی تورو دوست داره آخه ؟
هیچی دیگه همون یه ذره امیدمونم نا امید شد …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:39
+3