اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنها فایده ای که زاویه پرتاب تو فیزیک داشت
این بود که تو
Angry birds
تبدیل ب ابر قدرت شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
علی دایی اول یه "خیلـــــــــــــی بِبَخشــــــــین" بوده بعد دست و پا در آورده :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دختره رو تو فیسبوک دیدم اسمش فوکوفولی فوکو بود!

اومدم اسمشو بخونم صفحه مانیتورم پر تــُف شد
آخه اسم قحطیه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﺪﺍﻳﻴﻢ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺷﺪﻩ، ﺳﻮﻧﻮﮔﺮﺍﻓﻰ ﻛﺮﺩﻩ!
ﻋﻜﺲ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺷﻜﻤﺶ ﻧﺸﻮﻧﻤﻮﻥ ﺩﺍﺩﻩ...
ﺑﻌﺪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺒﺰﺭﮔﻢ ﺧﻴﻠﻰ ﺟﺪﻯ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﻴﮕﻪ
ﻓﻚ ﻛﻨﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ، ﻧﮕﺎ ﭼﻘﺪ ﻣﻮ ﺩﺍﺭﻩ!!!!!
ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺑﻤﻴﺮﻡ ﺩﻳﮕﻪ... = (((
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
+80

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺳﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻳﺰﻳﻼﻳﻒ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﻣﻴﺨﻮﺍﻯ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه ۲۴ ساعت روز
و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه کار اون از لحظه تولد آغاز میشه
و فقط وقتی متوقف میشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
که ما وارد سالن امتحانات میشیم !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جلو تلویزیون نشسته بودم داشتم تلویزیون میدیدم گوشیمم دستم بود داشتم با صدای بلند “انگری بردز” بازی میکردم یهو بابام برگشت بی مقدمه گفت :
نگاه کن تو رو خدا 73 سال بچه بزرگ کردیم که یا تو اتاقش بشینه مانیتورو نگاه کنه لبخند بزنه واسه خودش یا گوشیشو دستش بگیره با گوشیش کفتر بازی کنه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که:
تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام !
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.
من که حلالشون نمی کنم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون علامت مأمور مخصوص حاکم بزرگ که میتی کومان داشت،


یک چیزی تو مایه های کارت بسیج فعال ژاپن بود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 11:50
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این عجب آدم باحالیه ... دمش گرم .
.
.

.

.

.


.
.
.

.
.


.

دکتر علی شریعتی هنگام بازدید از پروفایل من!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 19:53
+3