اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا فانتزی من اینه برم تو بستنی مینوس(بستنی فروشی شدیدا با کلاس شهرمون) بعد ببینم مخاطب خاصم با یکی دیگه نشستن دارن لاو میترکونن.بعد من یه نگااااااهی بهش بندازم و بگم "یادم تورو فراموش" وبرم بیرون بعد اون هی دنبالم بدوه منم محل سگ بهش ندم.
اصن نمیدونم من چرا با این جمله اینقدر حال میکنم.
روانیم عایا؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستی این نیست که الکی قمپز در کنی یا لغز بخونی، باید به یاد دوستتم باشی، به ضرس قاطع میتونم بگم به یادتم حتی تو آمپاس شدید!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:06
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین شکستمو وقتی خوردم که…

با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی…
دیدم گوشیم شارژ نداره...

هنوز کمر راست نکردم!!!

لامصب از شیکست عشقی ام بدتر خدا نصیب گرگ بیابونم نکنه :(
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یعنــــی پسـره رو اگـــــــه بازیـافـت كنـن
بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده
بعـد تـو پروفایـلـش زده : pm نده بلاك میـشی من مـاله اونـم (o_0)

ای تو روح خودت و اونـــــــــت !!! :
عمه دارما:))



3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من دیشب هدستمو تو ماشین بابام جا گذاشتم اومده میگه بیا این سمعکتو بگیر
قیافه من در اون لحظه :)))))))))))))))))))))))
سمعک ^_^
هدست o_O
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.به مامانم گفتم: خارجیا به سوپ میگن استارتر نه شام...
گفت: بابات خارجیه یا عمه گوربه گور شدت...!!؟؟
.
.
.
.
.
.
.
اصن لزومی هم نداشت به عمم اشاره کنه ها،
لامصــب صرفا خواست بهش بگه گور به گور شده
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین وقتی داری به شدت دنبال چیزی میگردی
همون چیزی رو پیدا می کنی که دفعه پیش شدیدا دنبالش می گشتی ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم اگه واسه نماز شب،شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسکل پرنده نیست...
اسکل منم که از صبح تا شب,شب تا صبح واستون پست میزارم ، شمام لایک نمیکنید :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 23:01
+5