اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام این دیالوگها رو با صدای بلند تصور کنین:
یا امام غریب! جیغغغ! الله اکبر! یا جدم حسین! جیغغغ! چنگ، لگد، مشت به اطرافیان، خدایاااا کمکم کن! وااای الان پرت میشیم پایین! آقا نگه دارین، وای موشها حمله کردن کثافتا
دیالوگای رفیقم توی سینما ۵ بعدی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 13:26
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خاطره ی پسرجولوی دختره یه حرکتی زدم , دلشو گرفت دوئید سمت خونشون !!!
منم فک کردم تو دلش ول وله شده واسه خواستنم...
.
.
.
.
.
.
چه میدونستم کصاافط اسهال داره :|
اولین شکست عشقیمو همونجا خوردم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 13:25
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همــــــــــــــه چـــــــــــی آرومـــــــــــــه تـــــــو اَزم دل کَنــــــــــدی ...

خـــــوب بـــه جهنم رفتــــی ! تــو نبـــاشی ، بَعــــــــــــدی

والـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق مثل بستنى سنتیه ،
.
.
البته فقط چون هوس کردما ، وگرنه قبلنا شبیه پاستیل بود . . . :l
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره قیافش مثه خر شرک میمونه ، پی ام داده :

دوست داشتی هیچی نداشتی ، منو داشتی؟^_^

عاخه برادره من شوخیشم زشته به قرآن …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم شناسنامه داداشم گم شد
.
.
الان دوازده سال میگذره
.
.
ولی هیچکس نمیدونه
.
.
.
که شناسنامش و گرو گذاشتم تو کلوپ سر کوچه و فیلم میگیرم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بابام میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !

شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه اموزنده تر از حرف های استاده.!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ ، ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍﺵ

ﮔﺮﻓﺖ !! :|

به همین گوجه سبزی که میخورم قسم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:58
+2