اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون بچه مردمی که همیشه پدر [!]ن ازش تعریف میکنن

و بهتون سرکوفتشو میزنن، منم !

حلااااااال کنید :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برگ چغندر کیست؟؟؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
اونی که پست ها رو میخونه و حالشو میبره میخنده ولی لایک نمیزنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خسته شدم اینقد به احسان علیخانی اس ام اس زدم منو دعوت کنه ماه عسل

به هر حال این جوان ها الگو میخوان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف وارد مسجد میشه میپرسه:قبله کدوم طرفه؟؟
پیش نماز مسجد خوشحال میشه میگه بالاخره تو هم نماز خون شدی......؟

یارو میگه :نه،میخوام ماهواره مو رو هاتبرد تنظیم کنم...!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما هارو به ته دیگ ماکارونی قسمتون می دم!!!
وقتی دارین با تلفن صحبت می کنین با خودکار روی هر چیزی
که دم دستتون بود چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین...

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که
بابام در حال صحبت کردن روش عکس اولاغ کشیده رو
کجا ببرم نشون بدم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خواستم از همینجا اعلام کنم که من دارم میرم تو یه رابطه دونفره ،
.
.
.
.
.
فقط یه نفر کم دارم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مسلمان نیست كسی كه دوست دختر دارد در حالیكه برادر مسلمانش شب بدون دوست دختر سر به روی بالش میگذارد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما هم وقتی تویه اتاقی تنها هستید و در به اندازه 1سانتی متر بازه احساس امنیت نمیکنید
یا فقط من این جور خود درگیری دارم؟? :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اغا من فهمیدم GF ارمین 2afm شبا كجاست!
نامرد میره پیش اندی ؛)
كه اندی در وصفش میگه :
اخه بگو بدونم روزا كجایی
نگو به كسی نگو شبا كجایی :)))))

نتیجه میگیریم روزا با ارمینِ
شبا با اندی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:40
+3