اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره استاتوس گذاشته : "واییییییییی خونمون سوسک اومده"
کامنت پسرا :
*سوسکتونم قشنگه
*میگفتی میومدیم میکشتیمش با رفقا
* سوسکت بشم عشقم ؟!
*چه جمله زیبایی تحته تاثیر قرار گرفتم :|
*یعنی کاش میتونستم سوسک خونتون باشم میکشتینم :|
*خیلی زیبا بود شیر میکنم
* Biiiiiiig Nice :|
*سوکسی بوس بوس بیلی بالی عجقم :|
*منو یاد شکسپیر انداختی :|
من :||||
سوسک :|||||
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان بزرگم داشت نماز می خوند گفت: خدایا
گفتم: بلی؟
یه دیقه مکث کرد گفت: آدم انقد بی شعور؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حقیقت محض:
.
.
.
اونایی که میگن شنا لاغر میکنه!
نظرتون رو به هیکل نهنگ جلب میکنم

در همین رابطه میتونم به گیاه خواری و گاو اشاره کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حق این دانش آموز صفر است یا بیست؟

درکدام جنگ ناپلئون مرد؟
در اخرین جنگش
اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟
در پایین صفحه
علت اصلی طلاق چیست؟
ازدواج
علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟
امتحانات
چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟
ناهار و شام
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 13:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم ها کلا چهار دسته اند:
دسته اول اونایی هستن که از دسته دوم جلوتر دسته بندی شدن!
دسته دوم اونای هستن که از دسته سوم جلوتر دسته بندی شدن!
دسته سوم اونایی هستن که از دسته چهارم جلوتر دسته بندی شدن!
دسته چهارم اونایی هستن که بعد از دسته سوم دسته بندی شدن!

.
.
.
.
.
دیگه روزه داری خیلی داره بهم فشار میاره!
:|:D
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 13:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺎﻗﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻫﺲ ...

ﮐﻪ ﺯﯾﺮﺷﻮﻥ ﺟﻮﯼ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺳﺲ ﻗﺮﻣﺰ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ..

ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﺳﺲ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ..

ﺗﺎﺯﻩ ﭼﺎﻗﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:25
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو میوه فروشی دیدم نوشته شلیل مجلسی
.
.
.
.
.
مگه شلیل اسپورت هم داریم؟
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار هم تو گوگل سرچ کردم : نیمه ی گم شده ی من...

عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه میخورد...

هیچی دیگه این یه سالی هست که نوشابه نمیخورم!!!

گوگول کثافط
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام با ماشین تصادف کرده
زنگ زده به من فحش میده
می گم چی شده ؟ میگه تصادف کردم
می گم چرا به من فحش میدی ؟
میگه :
وقتی تصادف کردم داشتم به تو فک می کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روی شیشه دوغ نوشته:
دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی…
آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟؟؟
.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:29
+3