♥ نگار ♥
دختره استاتوس گذاشته : "واییییییییی خونمون سوسک اومده"
کامنت پسرا :
*سوسکتونم قشنگه
*میگفتی میومدیم میکشتیمش با رفقا
* سوسکت بشم عشقم ؟!
*چه جمله زیبایی تحته تاثیر قرار گرفتم
*یعنی کاش میتونستم سوسک خونتون باشم میکشتینم
*خیلی زیبا بود شیر میکنم
* Biiiiiiig Nice
*سوکسی بوس بوس بیلی بالی عجقم
*منو یاد شکسپیر انداختی
من
|||
سوسک
||||
کامنت پسرا :
*سوسکتونم قشنگه
*میگفتی میومدیم میکشتیمش با رفقا
* سوسکت بشم عشقم ؟!
*چه جمله زیبایی تحته تاثیر قرار گرفتم
*یعنی کاش میتونستم سوسک خونتون باشم میکشتینم
*خیلی زیبا بود شیر میکنم
* Biiiiiiig Nice
*سوکسی بوس بوس بیلی بالی عجقم
*منو یاد شکسپیر انداختی
من
سوسک










