اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﻪ
دو ﺗﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻓﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎﺩﺭﻩ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻭ ﺗﻮ 3 ﻣﺎﻫﮕﯽ ﻭﻝ ﮐﺮﺩﻩ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﺗﻮ 13 ﺳﺎﻟﮕﯽ
ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﭘﺴﺮﻩ ﺷﻤﻊ ﺗﻮﻟﺪ 8 ﺳﺎﻟﮕﯿﺶ ﺭﻭ
ﻓﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎﺩﺭﻩ 8 ﺳﺎﻟﻪ ﺭﻓﺘﻪ
ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺩﺧﺘﺮﻩ (ﺭﻫﺎ)
ﺗﻮ 21 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﺪﺭﺳﻪ ؟؟؟؟؟
ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺮﻩ (ﺍﺭﺳﻼﻥ) ﺗﻮ 8 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﺪ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین دو جا جاذبه زمین هیچ شمرده شده یکیش تو خارج از جو زمینه
یکی دیگشم تو کارتون فوتبالیستهاس !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من ی اذان دانلود کردم تا گرسنم میشه پلی میکنم افطار میکنم :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانماااااااااااااااااااا دیدید چقدر بعضی از مردا لوسن تو اکثررررررررر پرو فایلشون می نویسن دارم می رممممممممممممممم چند روزی نیستممممممممم فکر کنم علت این کارشون اینه (کم بود محبت) دارن دلشون می خواد التماسشون کنیم منت بکشیم نریدن اما هههههههه نمی گیم (درسته؟؟؟؟)
6 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:15
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جهنم برای دخترا یعنی اینکه:
برین تو آسانسور
دکمه رو فشار بدید
در بسته میشه
بعد یهو میبینین یه سوسک بالدار رو سقفه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو نوشته :خیلی شیرینه وقتی تو اس ام اس بازی های شبانه خوابت میبره صبح بلندمیشی میبینی مسیج اومده: قربون عشقم برم که خوابش برده!

حالا من دربه در خوابم که میبره صبح که گوشی روچک میکنم میبینم تمام احساسش رو جمع کرده ونوشته:




مُردی عنتر :|
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:00
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﺕ ﻗﻤﭙﻮﺯ ﺩﺭ ﮐﺮﺩ ﺑﺮﺍﺵ ﻟﻮﻏﻮﺯ ﺑﺨﻮﻥ ﺗﺎ
ﺗﻮ ﺍﻧﭙﺎﺱ ﻧﺮﯼ ﻭ ﺑﺮﺍﺕ ﺍﻧﻐﻮﺭﺕ ﻧﯿﺎﺩ.
.
.
.
.
.
.
ﺑﮕﻮ خب :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام دیگه از اردلان تمجید هم بدتر شده جو گرفتتش، اومده میگه:

میگم کولر باید خاموش باشه بگو خوب!!!!

اصن ی وزیه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از خصوصیات خوبم اینه که :
کسی ک منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه...

.

.

.

.

.

.
یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:40
+3