اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا برای گودزیلاهای آینده زندگیتان فکری کرده اید؟
ایا میدانید از دست دراکولاهای قرن 15شمسی به کجا باید پناه ببرید؟
از هم اکنون به فکر آینده خود باشید!!
پیش فروش افق در کره ماه
الان بخر صد سال دیگه برو توش محو شو!!!!
"""بزودی در پلوتون""""
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 17:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ اروپا ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ

ﻣﻨﻢ ۳ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺍز دستش ندم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/1 - 20:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی نیست به این گیاه خوارا بگه:
شما که انقدر حیوونارو دوست دارین و گوشتشون رو نمیخورین
پس چرا غذاشونو میخورین؟ کصافطای مسخره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره :دوست دارم
پسره :هههه
دختره :دلم برات تنگ شده
پسره :هههه
دختره :فکرامو کردم می خوام بیام خونتون
پسره :راست می گی
دختره :هههه...........
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مگـــــر دستم به gf آرمین 2@fm نرســـه .. همچین دست بندازم دهنشو جر بدم کـــه دیگــه با این تفلی این کارارو نکــنه.دی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دانشجویان عزیز تو فصل امتحانات زیاد به خودتون فشار نیارید، حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت،
همش میگفت امید من به شما دبستانی هاست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید:استخدام دارید؟
یارو گفت مدرک چی داری؟
گفت دیپلم!
یارو گفت یه کاری برات دارم، حقوقشم خوبه پسره قبول کرد.
یارو گفت : ما اینجا میمون نداریم میتونی بری توی پوست میمون تو قفس تا میمون برامون بیاد!
چند روزی گذشت یه روز جمعه که شلوغ شده بود،
پسره توی قفس پشتک وارو میزد از میله ها بالا پائین میرفت.
جوگیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره!
داد زد کمککککککککک
شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهنش
گفت، آبرو ریزی نکن من لیسانس دارم..!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ژاپنی به زنش میگه:
'' TiKi Taki '

زنش میگه:
'' Kua Nini ''

ژاپنی ناراحت میشه میگه:
'' taka anji radiyumba yaku ''

زنش گریه میکنه میگه:
'' mimi takun? kakab?nda misamihi ''

یه جوری میخونی انگار سر در میاری :))))
با مسائل خانوادگی مردم چیکار داری؟

خخخخخخخخخخخــــــــــــــــــــــــخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:39
+5
binam
binam
اعتراف میکنم کم آوردم
واسه خودم خوب نیست
اما اعتراف باحالیه واسه کسی که منتظره من کم بیارم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:58
+6
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
اعتراف میکنم هر وقت پستم تایید میشه حتی پست هارو تک تک نمیخونم تا برسم بهش،سریع سرچش میکنم ببینم چقد لایک خورده
اقا خل خودتی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:52
+6