اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر دوست دارم عینهو خارجیا وقتی چیزی از دستم میوفته بگم اوووپس! ولی همیشه اونموقع هول میشم میگم یا اباالفضل......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"|"


.



.



.



.



.



.




ژیلت دکتر شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزی های من اینه که بازیکن فوتبال بشم
اونوقت دعوت بشم به تیم ملی
بعدش توی یه بازی حساس در حالی که بازی مساوی هست من مثل سوباسا ازارا(اوزارا-عزارا-اضارا-عظارا) توپ رو از وسط زمین شوت کنم به طرف دروازه بعد توپه بخوره توی شکم دروازه بان و دروازه بان همراه توپ بره به طرف دروازه و وقتی رسید به خط دروازه





((ادامه داستان در برنامه بعد))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه هاااااا قاطی کردم رفت داشتم دنبال فلشم می گشتم تا آهنگ بریزم توش دیدم نیس اومدم گوشیمو برداشتم صفحه شماره گیریو اوردم یهو یادم افتاد نمیتونم به فلشم زنگ بزنم
به نظرتون حالم بده ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 18:44
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شکسپیر میگه :
لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی ...
مطمئـــن باش یکی دلتـنگــتـــــــه ... !!! ا
لان من همچین حسی دارم !
کی دلتنگمه ... ؟
خب بیاید بگید لامصبا ...
بزارین شفاف سازی شه
منم ازین حال و روز در بیام ... !!!
کصافطا!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــا تو حمومون وان نداریم …

وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

خیلی کلاس داره لامصب
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااان من لطیفماااا …
مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااافط شدی !!!
به نظر شما آلبوم دادم بیرون اسمشو چی بذارم ؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﭘﺸﻬﻪ ﻧﯿﺸﻢ ﺯﺩ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺥ ...
ﮔﻔﺖ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ﭼﯽ ﺷﺪ ...
کصاااافط ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺧﻼﻗﺶ ﻓﺎﺳﺪ ﺑﻮﺩ .. ﺑﻬﻢ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺷﺖ .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماهارو نمیدونم ولی
حلزون های محله ی ما همشون با عینک دودی میان بیرون . . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 17:13
+2