اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داری بـا هـنـدزفـری در کمال آرامـش آهـنـگ گوش مـیـدی یـهـو یـه صـدایـی شـبـیـه صـدای غـول چـراغ جـادو یا اگـزوز تریـلـی مـیـگه :Arrangement By …

خـب کـصـافـطـا عـیـن آدم بـگـین دیـگه، این جـلـف بازیـا چیه؟؟؟اصـلا بذارین خود خواننده بگه ،چرا اینجوری میکنین ؟؟؟

والا…صـدای اسـتـاد شـمـاعـی زاده رو ول کـردن چـسـبـیـدن به اگزوز تریـلـی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 23:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی یه حسی بهم میگه کل سریالهای جم و فارسی وان بر اساس این شعر ساخته شدن:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
"دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی از شماها یادتون نمیاد!!!

شـمــا یـادتــون نـمــیــــــاد…

سرمونـو می گرفتیم جلـوی پـنــکــــه، می گـفـتـیـم: آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ

هرکسی یادش اومد لایک کنه!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت کردم سنگ قبرم رو دیجیتالی کنن

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هرکی اومد بجای فاتحه یه لایک بزنه دلم شادشه اون دنیا
تا زنده هستم که لایک نمیکنین حداقل بیاین سر قبرم یه لایک بزنین
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار اینقـدر تو ورق امتحانم چرت و پرت نوشتم به جرم توهین به شعور استاد به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شدم :(
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار کلاس اول دبستان بغل دستیم بهم گفت: مسخره ...
منم گفتم : اسم بابات اصغره ...
اقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی?!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین آدمهای زندگی شما، آنهایی هستند که چای‌تان پیش هم یخ کرده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 16:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین تو فیلما :
تا یكی تیر میخوره و میوفته زمین به رفقاش میگه :
شماها فرار كنید نگران من نباشین....

همش زر مفته!

من اگه تیر بخورم ببینم رفقام دارن میرن ،

از پشت همه شونو میبندم ب رگبار!
گفته باشم!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکاله من با مدرسان شریف
یارو : سلام بفرمایید
من: مدرسان شریف
یارو: الو بفرمایید کارتون چیه؟
من : مدرسان شریف
یارو: آقا درست گرفتید بفرمایید کارتون چیه؟!
من : مدرسان شریف
یارو : مخیوایید ثبت نام کنید؟
من : مدرسان شریث
یارو: آقا لدفن مزاحم نشید
من : مدرسان شریف
یارو: خدا حافظ
من : مدرسان شریف
:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه،
فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه !
حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ،
از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛
ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:13
+2