اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
saman
saman
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ


ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ


ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:


ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !{-17-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮﻟﻪ سگ ﭼﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
ﻗﺒﻠﻨﺎ ﻓﺤﺶ ﺑﻮﺩ
ﺍﻻﻥ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺵ ﻧﻬﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:10
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوای کسی فراموشت نکنه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازش پول قرض بگیر!!!!:))))
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎﺑﺎ ﺑــــﺰﺭﮔــــــﻢ ﺧﻴﻠـــــﻲ ﺟﺪﻱ ﻣﻌﺘﻘـــــﺪﻩ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺩﻛــــﻞ ﻫﺎﻱ
ﺍﻳﺮﺍﻧﺴــــﻞ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﺮﺣــــﻮﻡ ﺭﺿﺎﺷــــــﺎﻩ ﻧﺼﺐ ﻛـــــــﺮﺩﻩ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو مدرسه ی داداشم تبلیغات ِ انتخابات شورای دانش آموزی بود. داداشم کاندید شده بعد شعار ِ انتخاباتی اش این بوده:
"مدرسه را مختلط میکنم"
من :|
مدیر مدرسه :| :|
رییس ستاد راهیان نور :|
آرمان های امام راحل :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفته رفته همسر می فهمد كه منظور و هدف اصلی تو چه بود. بعضی وقت ها گذر زمان خودبخود حلال مشكلات خواهد بود. برطرف شدن بعضی ابهام ها مهم ترین موفقیت است.
(این فال امرزم بود.خب اگه من شوهر دارم بگین بهم بخدا جنبه دارم)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توجه
استاد چینی از راه رسید!ویژگی های این اساتید:
-جوان
-خوشتیب
-خوش اخلاق
-كم مصرف
-صحبت كردن روان(مث بعضی استادا نیست كه نگم بهتره)
-عدم ممانعت با هندزفری و بلوتوث و صحبت در كلاس
-مهربان(اگه كسی خواب باشه بیدارش نمیكنه كه هیچ اروم تر هم درس میده)
جوگیر شدن در امتحان(كمك به بچه ها برای رساندن تقلب به یكدیگر)
-و در اخر قبول كردن تمام اعتراضات نسبت به نمرات
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اصولن عادم خشنی نیستم ؛ یعنی فکر نکنم باشم !
.
.
.
.
... فقط نمیدونم چرا وقتی پست میذارم و لایك نمى كنین ، خیلى بی دلیل ، احساس میکنم بهم محل نمیذارین !
بعد دوس دارم بزنمتون ، بگیرم تک تک موهاتونو از جا بکنم! بعدشم عاهن مذاب روو دستا و توو چشم و چالتون بریزم ! بعدبا دمپایی عبری خیس بزنم تو دهنتون , بعد .........
کلن یه همچین روحیه ی لطیفی دارم من:))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻤﻪ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰی ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ پول
ﺍﻭﻧﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ... در عوض یه اخلاق گهی دارم که هیچ کس نداره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آمادگی واشنگتن برای برقراری پرواز مستقیم به تهران

دیگه آخر هفته ها به جا شمال میریم L.A با بچه ها
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:20
+4