اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم زمان مدرسه دبیرم بهم گفت:
از کلاس برو بیرون، تو با کارات به ساحت مقدس کلاس توهین میکنی.
منم هرهرهر خندیدم و با اعتماد به نفس گفتم:شما انقدر بی سوادی به ساعت میگی ساحت :))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 16:46
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوران دبیرستان یخورده شیطون بودم.
یروز ساعت ۶:۳۰ صبح مثل دیونه ها پاشدم رفتم دم مدرسه یه
تیکه چوب کردم تو قفل مدرسه.
آخه ساعت اول امتحان ریاضی داشتیم.
جونم براتون بگه که تا ساعت ۱۰نرفتیم مدرسه.خیلی حال داد.
اینجوری نیگام نکنید معذب میشم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 16:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه..... بعد از 10 ثانیه گفت : سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
گفت: چیکار میکنی؟
گفتم:آدم اینجا چیکار میکنه؟!؟

دوباره گفت :میتونم الان بیام اونجا؟
... ... ... عصبانی شدم گفتم:نه مگه من ازوناشم
یهو دیدم داره میگه:"من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده
من :l
مخاطب یارو :o
پشمک فروش پارک :)
دوباره خودم :(
آفتابه هم که بنده خدا غش کرد
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 16:37
+5
binam
binam
باید گذشت و فاصله را ایجاد کرد
شاید تا ببنی کمی دور شدم
خودت فریاد بزنی که
نــــــــــرو



بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 13:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام گفته

.
.
.
.
.
.
.
..
.
دیگه اجازه نداری از ساعت 10 شب به بعد برنامه های تلویزیون ایران رو ببینی :|
[!] داری شر بپا میکنی
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تفریحات بچگی من این بود که
آب بریزم رو بخاری صدای تییییییییسسس بده
خر کیف بشم
اون موقع که آیپد نبود که بازی کنیم
با این چیزا سر گرم میشدیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به رفیقم میگم 1024 تا پیامبر داشتیم! میگه یعنی 1 گیگ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺸﻖ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﻪ . . . ﭘﺴﻮﻭﺭﺩ کلوب ﻛﻪ ﺳﻬﻠﻪ
ﻗﺴﻤﺖِ ﻛِﺮِﻡ ﺩﺍﺭِ ﺑﻴﺴﻜﻮﺋﻴﺘﻤﻮ ، ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰﺍﻣﻮ ﻭ ﺗﻪﺩﯾﮓ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯿﻤﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﺪﻡ :|
بعله فقط عشق عشق باشه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی که منـــو دوس داشته باشه هیـــچوقت پیـــــر نــــمیشه ..
.
.
.
.
.
.
.
جـَـــــوون مــــــــرگ میـــــشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی موندم چی بگم )
ی ِ مزاحم تلفنی دارم .. هی زنگ می زنه من فحشش می دم...
سری ِ آخر که فحشش دادم ، اس ام اس زد ی ِ کاری نکن که دیگه زنگ نزنمااا!!

خـــــــــــــــدا بیا منو بخوررررررررررر )))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:47
+2