اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل یارو مثل بازار گلوبندک آدم توش رفت و امد میکنه بعد نوشته قلبم هم مثل قبرم فقط یه نفر توش راه میدم :))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکالمه چند وقت پیش من و مامانم :اگه خالت زنگ زد گوشیو برندار!
_واسه چی؟؟؟
_آخه میخواد خبر مرگ خواهر شوهرشو بده
_خب چه ربطی داشت؟!
_آخه من هنوز در جران نیستم، اگه منم بفهمم نمیتونم امشب برم عروسی!!!!!!
:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﺩﻥ!
ﺩﺧﺪﺭ ﺩﺍﯾﯿﻢ ۵ ﺳﺎﻟﺸﻪ!
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :ﮐﯿﻪ!؟
ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻣﻮﻥ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺑﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﮔﻔﺖ :ﻣﻨﻢ ﻣﻨﻢ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮﻥ!
ﻣﻦ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻡ, ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﻨﻪ!
ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ؟ ﮔﻔﺘﻢ :ﻧﻊ، ﻓﻘﻂ ﻣﻦ ﻭ ﺣﺒﻪ ﺍﻧﮕﻮﺭ ﻫﺴﺘﯿﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاد کی درسو نفهمید :)
دانشجو: استاد من نفهمیدم :(
استاد میخاستی گوش کنی :؟
دانشجو :پدسگ
استاد چی گفتی
دانشجو میخاسی گوش کنی :)))))))))))))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی هنوز یه سالت نشده پدر مادرت هی میگن بگو بابا ... بگو مامان ...

الان میگی مامان ، میگه زهر مارو مامان !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:10
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
دقت کردین وقتی مهمون میاد
آشغال ریزه های روی قالی چقدر به چشم میان و بزرگ میشن؟!
اصلا میان جلو سلام واحوالپرسی میکنن:d
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمونه سوال های رایج توی همه ی خونه ها:
این تلوزیون بی صاحاب واسه کی روشنه؟
چی از جون این یخچال بدبخت میخوای؟
کی لامپ دیستشویی رو روشن گذاشته
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده؟
این موقع شب با کی حرف می زنی؟
چشات در نیومد پای این کامپیوتر کوفتی؟
غذای منو کی خورده؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام اومده میگه :
توکه هر روز قهوه خونه ای ریه هات داغونه
چشماتم که ضعیفه
هر نیم ساعت میری دستشویی یعنی کلیه هاتم خرابه ماهی بیست روزم که اسهال داری
قلبتم که هر ماه به یکی اهدا میکنی
این " کارت اهداء عضو" چیه گرفتی
تا همین الان توزندگیم انقدر قانع نشده بودم .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 13:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانواده های محترم خاهشا دیگه دختراتونو دانشگاه نفرستین جا پسرارو نگیرن
بفرستین کلاس آرایشگری چون دیگه واسه کار مدرک مد نظر نیست
فقط باید مجرد با ظاهری آراسته و مناسب باشن خدا وکیلی 99 درصد آگهی های کار
شرایطش همینه___ اگه موافقی بلایک..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 13:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لذتهای کوچک زندگی:
۱- اونطرف بالش ک خنکه
۲- با پتو زیر کولر بخوابی
۳- در یخچال رو باز کنی پر باشه
۴- کسی که دوستش داری هر روز بهت زنگ بزنه
۵- بنوازی و همراه با اون بخونی
۶-وقتی همه ی کارات تموم شد و داری از خستگی میمیری بری بخوابی
۷- بعد از ی مسافرت طولانی رو تختت بخوابی
۸- از خواب بیدار شی در حالی ک خوابت میاد ببینی هنوز چند ساعت وقت برا خواب داری
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 12:48
+3