اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم چه رمزیه لامصـــب . . .

بعضیـــــا میگن "عزیــــــزم" انگار فحــش دادن،

ولی بعضیا به آدم میگن "دیوونـــــه" انگار دنیـــا رو به آدم دادن.....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 12:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردید، وقتی میرید خرید
.
.
.
.
ولی وقتی میاید خر نیستید... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﯿﭻﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﺪﺍﯼ :
" ﺑﯿﺎ نهار ﺣﺎﺿﺮﻩ "
ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ نرو ، ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﺗله استﻭﺍﺳﻪ ی :
ادامه پخت غذا
درست كردن سالاد
انداختن سفره
چیدن ظروف
كشیدن غذا
و صدا كردن پدر و سایر برادر خواهرا:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 21:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه تو حرم امام حسین بمبگذاری بشه،چه تو یه دیسکو تو ارمنستان؛
تعدادی از کشته شده ها ایرانی هستن…
یه همچین آدمایی فعال و همیشه در صحنه ای هستیم ما
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 21:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
“الان میرم به مامانت میگم” یکی از ترسناک ترین جمله های دوران ما
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرف R همون حرف P هست فقط خستش بوده پاهاشو باز كرده!
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده!
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش كرده!:)))
-من نابغـــم نــــــه؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا با یکی از بهترین مزیت های پراید آشنایی دارین !؟ این که بعد از تصادف زجر نمیکشی،درجا میری اون دنیا!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک سوال شرعی: سن بلوغ که تا 10 سالگی پایین اومده... سن ازدواج هم که تا 30 سالگی بالا رفته ... میفرماید این ۲۰ سال رو ملت چکار کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم…
..
..
..
..
..
با این سن و سال هنوزم یکی از لذت های زندگیم اینه که بیسکوییتو تو شیر له کنم و بخورم، آی حال میده!!!
:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 17:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قبلنا باباها ٧ تا دختر شوهر می دادن همشون هم خوشبخت می شدند، الان: یه دختر را ٧ بار شوهر میدن آخرش برمی گرده خونه باباش
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 16:54
+5