♥ نگار ♥
من آخرش نفهمیدم علم پیشرفت میکنه یا پسرفت چون بابام میگه دیپلمش به اندازه لیسانس الانه@_@
لایک=منم مشکل تورو دارم
لایک=منم مشکل تورو دارم










