اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من آخرش نفهمیدم علم پیشرفت میکنه یا پسرفت چون بابام میگه دیپلمش به اندازه لیسانس الانه@_@

لایک=منم مشکل تورو دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاسخ منطقی اکثر والدین ایرانی درمقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد: آخه کی تاحالا همچین غلطی کرده که تو میخوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد: حالا هرکی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دوس پسر قدیمیتون بعد مدت ها یهو بهتون مسیج داد "سلام،چطوری؟"
سریع بلاکش کنین!
خونشون خالیه و شما توی آزمون الهی قرار دارین.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانونی هست که میگه اگه بری کره مریخ اونجا سیگار بکشی ، بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدرعروس:خودت بگوخلافت چیه؟

داماد:فقط آدامس زیادمیجوم.

چرا؟

بوی سیگار رو از بین میبره .

مگه سیگارمیكشی؟

آره بعد از عرق حال میده

مگه عرق میخوری؟

آره گیرایی تریاك رو زیاد میكنه.

مگه تریاك میكشی؟

آره،ازبیکاری ک بھتره .

مگه بیکاری؟

آره همش كه نمیشه دزدی كرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نگاهی که معلمامون نسبت به ما که ته کلاس میشستیم داشتن سازمان ملل به مافیا نداره....
اصن یه وزییییی... داغون
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه قرار باشه بین عشقت و یک ملیون دلار یکی رو انتخاب کنی
خداییش اولین چیزی که با اون یک ملیون دلار میخری چیه؟ :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:14
+3
saman
saman
من نمیدونم مردم چطوری به حالت خلسه (خلصه) فرو میرن !!!!!
والا من هر دفعه میام تمرکز بگیرم یا مگس دور و اطراف میپلکه یا یکی میاد قلقلکم میده بعد غیب میشه !!!!
اصلا کار نشدنییه !!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:49
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو تو روزنامه آگهی زده :
.
.
.
.
.
.
روغن مار 100 درصد گیاهی!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:48
+6
saman
saman
بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد
کف دستمونو نشونش میدادیم
میگفتیم آینه آینه ! {-7-}
حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده
یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی

به افتخار ساده بودنمون بزنید کف قشنگرو دهه هفتادیا

به افتخار گودزیلا های جامعه بزنید{-33-}{-33-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 17:45]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:44
+6