اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
اعتراف می کنم با دوستم دعوام شد

در اولین اقدام انتقام جویانه شماره موبایلشو دادم به عنوان فروشنده گوسفند زنده تو نیازمندی ها چاپ کنن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 18:38
+7
binam
binam
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 00:33
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی آهنگها به درد این میخورن

که بریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی

تا برسی به آهنگ مورد علاقت ! :| :))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 12:05
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکالمه تلفنی پدرها

-کجایی؟

+سلام بابا الان میام

-کجایی؟

+گفتم که الان میام

-کجایی؟؟؟

+پیش دوستمم به جون خودم الان میام، بابا خداحافظ

-کجایی؟؟:-|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 15:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
" پسره استاتوس زده بود: بعد از ترکم، مرا به کدامین تن میسپاری؟؟؟ . . . . . . من زیرش نوشتم: به 5 تن ...! :> کصافط فوری زد حذفم کرد ! اینقد شعورم نداره که بفهمه من دعاش کردم ...! :| والاااااااااا خخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوهری یك پیامك به همسرش إرسال كرد:
سلام من امشب دیر میام خونه، لطفا همه لباسهای كثیف من رو بشور و غذای مورد علاقه ام رو درست كن.
ولی پاسخی نیومد!

پیامك دیگری فرستاد:
راستی! یادم رفت بهت بگم كه حقوقم اضافه شده و اخر ماه میخوام برات ماشین بخرم.

همسر
وای خدای من واقعا ^_^

شوهر
نه میخواستم مطمئن بشم كه پیغام اولم به دستت رسیده :))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ " : ﻭﺍﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺳﻮﺳﮏ
ﺍﻭﻣﺪﻩ "
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ :
*ﺳﻮﺳﮑﺘﻮﻧﻢ ﻗﺸﻨﮕﻪ
* ﻣﯿﮕﻔﺘﯽ ﻣﯿﻮﻣﺪﯾﻢ ﻣﯿﮑﺸﺘﯿﻤﺶ ﺑﺎ ﺭﻓﻘﺎ
* ﺳﻮﺳﮑﺖ ﺑﺸﻢ ﻋﺸﻘﻢ ؟!
* ﭼﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺗﺤﺘﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻢ :|
* ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺳﻮﺳﮏ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻢ
ﻣﯿﮑﺸﺘﯿﻨﻢ
*ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ ﺷﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
* Biiiiiiig Nice
* ﺳﻮﮐﺴﯽ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﺑﯿﻠﯽ ﺑﺎﻟﯽ ﻋﺠﻘﻢ :|
* ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩ ﺷﮑﺴﭙﯿﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﯽ
ﻣﻦ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:11
+4
binam
binam
زن:غذا خوردی ؟
مرد:غذا خوردی ؟
زن:دارم از تو میپرسم
مرد:دارم از تو میپرسم
زن:ادای منو در میاری ؟
مرد:ادای منو درمیاری ؟
زن:بریم خرید ؟
مرد:غذا خوردم
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/17 - 01:04
+7
binam
binam
آی دیم هک شد
با اینکه کلا هر وقت آن میشدم کسی نبود
یا من اینویز میرفتم
ولی همین که کلی تو ادد لیستم بود یه اعتماد به نفسی بود
هــــــــــــی یادش بخیر!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 19:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :
بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا …
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 20:36
+5