اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنها کسی که به ما پا داد بدبختی بود الانم باهام تیریپ ازدواجه...!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮتهرانی :ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﮐﯿﻒ ﭘﻮﻟﻤﻮ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ 50.ﻫﺰﺍﺭﺗﻮﻣﻦ ﺑﻬﻢ ﻗﺮﺽ ﺑﺪﻩ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﻮﺭﯾﻪ عجقم...

ﭘﺴﺮاصفانی:خب آكله دون وخی ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻦ 3ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮمنا بسون آ ﺑﺮﻭ ﺧﻮندون آ ﮐﯿﻔدا ﺑﯿﺎﺭ قدشا برم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم
آقای احسان...؟17
ساله؟
نام پدر....؟
هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله! آقا منم
گفتم : "اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی"!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان...

هنوزم عذاب وجدان دارم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﭘﺎﺷﻮ ﺳﺤﺮﻩ !.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯿﮕﻪ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﺑﺶ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ! :|
روح بابام شاد یادش گرامی
مادرم پیشم وایستاده بود:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻫﻨﮓ ﺟﺪﻳﺪ ﺍﻣﻴﺪ ﺟﻬﺎﻥ:

ﺍﻣﻴﺪ ﺟﻬﺎااااﺍﺍﺍﻥ
ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻣﻴﺪ ﺟﻬﺎﺍﺍاااﺍﻥ
ﺍﻣﻴﺪﻩ ﺟﻬﺎﻥ
ﺟﻬﺎﻥ ﺟﻬﺎﻥ
ﺍﻣﻴﺪ ﺍﻣﻴﺪ ﺟﻬﺎﻥ ﺟﻬﺎﻥ
ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻴﻲﻳﻴﻴﻴﻴﺪ ﺟﺠﺠﺠﺠﺠﺠﻬﻬﻬﻬﻬﻬﺎﺍ
ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻥ
|:
الهی بمیرم براش چقدر اذیت میشه تا یه آهنگ بخونه
=)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایااااااااااا. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اخه چرا من اینقدر خوشگلم؟!
عمه ،عمه، بیا اینا کارت دارن ...!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو جهنم ترتیب روزا اینجوریه:
شنبه
عصر جمعه
عصر جمعه
شب امتحان
... عصر سیزده بدر
31 شهریور
عصر جمعه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا...
حالا كافیه یكیو پاك كنم...
فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:58
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.دهه شصت از ریش میشد مردا رو تشخیص داد
دهه هفتاد از سبیل
دهه هشتاد از ابروی تمیز نکرده و صورت بدون آرایش
دهه نود رو دیگه خودتون بگید..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانید سایپا و محصولاتش نقش بزرگی رو در تنظیم جمعیت ایران و حتی بخشی از خاور میانه ایفا کرده است؟
"سایپا مطمئین"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:51
+7