اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم خونه مادر بزرگم یه کاسه مغز پسته گذاشت جلوی من چند تایی خوردم دیدم
پسته ها نم کشیده گفتم ننه پس چرا اینا اینجوریه گفت:اینا توی سوهانا بود که داییت سوغاتی آورده بود سوهانهاشو مکیدم اینم پسته هاشه من که دندون ندارم خب!
.
.
.
و این گونه بود که من دیگر هیچ پسته ای نخوردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 19:33
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﺮ ﻭﻗـﺖ ﺩﻳﺪﻱ ﻃﺮﻓـﺖ ﺩﻫﻨﺶ ﺷُﻠﻪ ﺩﺳﺘﺘـﻮ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻛُﻦ ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 14:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی یکی از بدترین لحظات ....
.
.
.
.
وقتیه که داری چای میخوری....قند رو میذاری دهنت ولی میبینی چای خیلی داغه مجبوری صب کنی قنده تو دهنت آب شه...!! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 14:16
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 13:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بارم ما یه دونه هندونه خوردیم
در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !
فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت :
اگه دیگه بااین پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش =)))))
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 13:18
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم نه ! انگشتری , لباسی , کفشی اگه مونده میخوام !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:55
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی می پرسی چیزی میخورین؟؟
اونی که میگه: من یکی دو لقمه باهات میخورم...جداً موجود ترسناکیه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:30
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصولا درس خوندن دو حالت داره:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
۱- درسای سختو که نمیشه خوند
۲- درسای آسون که ارزش خوندن نداره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:26
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوبی شمالیا اینه که
تعطیلات تا سر کوچه هم برن
رفتیم شمال..
در ضمن از اتاق فرمان میگن بگو:
حسود هرگز نیاسود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 12:20
+6
saman
saman

دقت کردین وقتی کسی تو تاکسی کنار آدم روزنامه میگیره دستش ، مطلبش هرچی که باشه خوندنش تا سر حده مرگ جالب میشه ؟


.


 دقت کردین وقتی تو خونه تنهایین ، از شیر حموم گرفته تا یخ ساز یخچال دست به دست هم میدن تا بترسی ؟


.


 دقت کردین همیشه سطح مسابقات از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:20
+5