اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید یه قوطی نارنجی بخرم و توش اسمارتیز بریزم،
هروقت سردرد داشتم و ازم پرسیدن چی شده ؟
بگم “همون سردردهای همیشگی” و چندتاشو بخورم و بگم آه ! :D
شوما بگید حالم خعلی بده؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 13:47
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم....

.

.

.

ولی کسی که نظرش بامن متفاوته خره!!!

تموم شد رف! {-15-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/27 - 16:36
+13
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 15:08
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
شارژ ایرانسل میگیرم ظهرا اذان مغرب میگم افطار کنید.......
:v
:D
:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 13:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دارو چیست !؟
دارو عبارت است از مجموعه عوارضی جانبی
که بعضاً اثرات درمانی هم دارد برای رفع این عوارض جانبی
داروهای دیگری تجویز می‌شوند که خود این چرخه را تا نابودی کامل بیمار طی می‌کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وختی زیر پست مـــــن کامنــــــت بذارین چه اتفاقی می افته ؟ :|
.
.

.
وختی کامنت میذاری بقیه بچه ها پیجم کامنتتو میبینین
بعد میان تو پروفایلت عکستو میبینین
بعد اددت میکنن
بعد فرندات زیاد میشه
بعد باهم دیگه دوست میشین
بعد میرین تو فاز ریلیشنشیپ
بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه
بعد باهم دیگه کات میکنین
بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی آشناییتون که من باشم فحش میدین :|
اصن چه بهتر که کامنـــــت نذارین !!!!!!! نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والـــــــــــا چه کاریه ؟؟؟؟ :@
همون لایکو بزنی حـــــله :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی داشت میرفت گفت بدونه من چی میکشی ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم دوسیب
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻣﺎﺭﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ
:| ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻣﺎ ﺑﺎﺷﻦ ﮐـِ ﭘﺮﭼﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ <img src=)" title=";))" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺑﻐﻞ ﺗﺨﺘﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﻪ ﺑﺎﺭﯾﻪ ﺑﺎﻟﺶ ﺍﺯ ﺗﻮﺵ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﻗﺒﻠﯿﻮ
ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺗﻮ|:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 23:36
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ایـن سریــال ِ میگـــه ِ عشقـــی کــه تو خیــابون بــه وجــود بیـاد تــو همــون خیــابون هــم تمــوم میشـــه،
خُــب منــم میگـــم عشقـــی که تو محضــر ســر بگیـــره، تو همـــون محضـــر هم تمــوم میشـــه دیگـــه، نمیشــــه؟!
حال کردی چه جمله فخیمانه ای گفتم:
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 23:29
+6