اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همگی ما وقتی قولی می دهیم میگیم فردا ، فردا اما شاید اصلا فردایی وجود نداشته باشد............
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 16:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره از مربی بدنسازیش میپرسه:

از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که دختر کش بشم؟

مربی: دستگاه خودپردازبیرون از باشگاه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:41
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خواندن چیست؟ بهترین قرص خواب آور و آرامش بخش که با خواندن یک خط کاملا گیج شده و به خوابی عمیق فرو می روید
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو گوشیت کلی ادلیست وجـــــود داره...! ولــــــی فقـــــط و فقــــط .. یـــــکی شه که وقتــــی پیامشو میبینی .. دیــــــونه مـــی شــی
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد....
زمان ما یخمک 50 تومن بود،پول تو جیبیامون رو نگه میداشتیم واسه زنگ اخر و تو راه خونه با دوستامون یخمک،بستنی میوه ای، بستن دو قلو میخریدم و با چه لذتی میخوریدم تا برسیم خونه.....
یاد بــــــاد، یادٍ گذشته شـــاد باد!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این "پست" جهت دیدن نام قشنگ من روی "پیج" شماست و ارزش دیگری ندارد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یكی از بزرگترین لذت هام تو زندگی اینه كه وقتی یكی داره با شوق و ذوق یه چیزی برام تعریف میكنه عین بز زُل بزنم تو چشاش بعد كه حرفاش تموم شد با جدیت تمام بگم "خب به من چه"
اینقدر حال میده كه نگو .
یه بار امتحانش كنید .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی پسری كه 100 تا مخاطب خاص خوشگل بهش شماره میدن ولی اون به نیت سنش فقط با18 تاشون دوست
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلام خوبین؟اول یه لبخند بزن بعد بخون.. ...اورین.^ـــــ^
ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩ
ﯾﻪ ﻋﺎﻥ ﺍﺯ . ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺧﻮﺩ ﺷﺪﻡ ﺑﻠﻨﺪ . ﺷﺪﻡ ﺗﯽ ﻭﯼ ﺭﻭ ﭼﺮﺧﻮﻧﺪﻡ
ﺭﻭ ﺑﻪ ﻗﺒﻠﻪ ﮔﻔﺘﻢ :
ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﺒﻴﻦ!!!!!
ﺍﺻﻦ ﻓﻀﺎ ﻣﻠﮑﻮﺗﻲ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مشروبات چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به اولین روباتی که به مشهد رفت میگن مشروبات
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:01
+4