تنهایی یعنی وقتی دلت انقد پره که داری میترکی کل لیست موبایلت رو هم که ده بار چک کنی حتی یه اسم هم پیدا نمیکنی که بتونی حتی بهش یه اس بدون متن بدی اونوقته که مجبور میشی 4تا جمله تو یه سایت بنویسی تا 4 نفر ازسر ترحم بهت لایک بدن امیدوارم این تنهایی رو هیچوقت تجربه نکنی
به این فکر نکنید که چرا نمی توان این کار را انجام داد، به این بیندیشید که چگونه می توان این کار را انجام داد. در برخورد با هر چالش جدید منتظر راه حل های غیر متعارف شوید.
تو دوران مدرسه هفته آخر عيد كه ميشد همه قول وقسم مي خورديم جمعا نيايم مدرسه! فردا كه ميشد همه اومده بودن ببينن كي نيومده. يعني عاشق اون اتحادمون بودم...
vagheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeean
1390/12/26 - 23:37 ( لايک توسط 1 کاربر )