ronak
شیـــــــرین بودم،
تو تلـــــــخم كردى
خوشحال نبـــــــاش
خسرو بودن كه كـــــــارى ندارد،
مـــــردى فرهـــــــاد باش....
تو تلـــــــخم كردى
خوشحال نبـــــــاش
خسرو بودن كه كـــــــارى ندارد،
مـــــردى فرهـــــــاد باش....










