ronak
قبل ترها حسود می شدم به غریبه ها با تو.....!
افسوس ببین چه کردی با من........
که این روزها فقط طعمِ بی تفاوتی می دهد
تمامِ حس ِمــــــــــــــــــن به تو....
افسوس ببین چه کردی با من........
که این روزها فقط طعمِ بی تفاوتی می دهد
تمامِ حس ِمــــــــــــــــــن به تو....










