♥ نگار ♥
خواهر و برادرای مهربونم.تواین مدت باهم خندیدیم.همدردی کردیم.ساعاتی از عمرمون رو تو همین دنیای مجازی باهم گذروندیم....حلاصه خوبی بدی دیدید حلال کنین.به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست.من دارم میرم...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
دسشویی.2دیقه دیگه بر میگردیم.
♥ نگار ♥
اصن زن آدم باید موهاش بلند باشه که
وقتی داره ظرف میشوره
بری چنگبندازی لاموهاش
و سرشو بکشی عقب
محکم بوسش کنی ..
بعد اونم دردش بیاد
با دستکش کفی بزنه تو گوشت
.
.
.
.
بعد تو با کله بزنی تو دماغش
بعدشم طلاق.
تمام .
من برم قرصامو بخورم