یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت با کسی cut میکنم
سریعن روی یکی از دوستام paste میکنم
که هم اون بدبخت از تنهایی در بیاد
هم این مفلوک لنگ در هوا نمونه :)))))))))
یه همچین آدم دست و دلبازی هستم . بعله
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ چیز گــــــــــران تر از اشـــــــک یک زن جود ندارد…!
.
.
.
.
.
.
هنگامی که یک قطره بیرون می آید…
اول با خط چشم “l’oréal” و…
و ریمل مژه “Dior” و “bourjois” و… مخلوط میشود…
پس از آن هنگامی که پایین می آید و به گونه میرسد…
با “D & G blusher” و “Collistar” و… مخلوط میشود…
و در صورت لمس لب ها، با رژ لب “Maybelline” و “Kiko” و… مخلوط میشود…
این به این معنی است که یک قطره است به ارزش حــــــداقل $۳۰
پس قدر این اشکارو بدونید
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 16:41
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
خـــــوبــــــــرویان جفا پیشه وفا نیز کنند

به کســــــــان درد فرستند و دوا نیز کنند

پادشــــــــاهان ملاحت چو به نخجیر روند

صید را پـــــــــــــای ببندند و رها نیز کنند

گر کند میل به خـــــوبان دل من عیب مکن

کاین گناهیست که در شهر شما نیز کنند

بــــــوسه ای زان دهن تنگ بده یا بفروش

کاین متـاعیست که بخشند و بها نیز کنند

گر رود نــــام من اندر دهنت نیست عجب

پادشاهان به غلــــــــــــط یاد گدا نیز کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 13:00
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

زیادی دوستت داشتم …
زیادی ِ همه چی بده ، خسته کننده اس ، حتی عشق !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 00:53
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همه ی راه ها که با پا پیموده نمیشوند !
دستهایت را به من بده …


دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 00:48
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
لحظه های ناب

عمر ما چون تندبادی رفت و گویی خواب بود

وان بنای آرزوها خانه یی بر آب بود

وه چه شب ها دولت بیدار بر در حلقه زد

لیکن از نا هوشیاری بخت ما در خواب بود

ز دل گوری شنیدم پند قارون را که گفت

در کف دنیا پرستان سیم و زر سیماب بود

روشنی ها در پریشانی بود دل بد مکن

هر کجا ویرانه یی دیدم پر از مهتاب بود

گفت با من مردم چشمم که قحط مردمیست

جست و جو کردم بسی این کیمیا نایاب بود

موج بنیان کن شو و دریای طوفانخیز باش

[!] آن ﮐس که عمری رفت و خود مرداب بود

دولت شب ها و توفیق دعا از دست رفت

لحظه ی معراج ما آن لحظه ی ناب بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 21:06
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دلم هرشام شمعی می فروزد

که چشم شوق بر راهت بدوزد

ز ناچاری دلـم را چاره این است

که گاهی بشکند گاهی بسوزد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 21:01
+3
xroyal54
xroyal54
شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه ، یه درد داره.

اما اونی که میخنده هزار تا!

من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره

ولی اونی که گریه میکنه

به هزار تا از دردهاش خندیده ,

اما جلوی یکیشون بدجوری کـــــــــــم آورده میفهمی!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 20:42
+6
xroyal54
xroyal54
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 20:35
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به همه عشق بورز ، به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن . (شکسپیر)


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:54
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ