یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خوبی چه بدی داشت که تکرار نکردی ، مهر مرا بردی و ز من یاد نکردی ، روزگار میگذرد این چنین شاد نباش ، آخر تو جوابش بدهی این همه ظلم که بر من کردی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان بدرود فعلا
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:15
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
چه بی تفاوت زندگی می کنند آدمها …
بی آنکه بدانند در گوشه ای از دنیا
تمام دنیای کسی شده اند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمستــــان و تابستــــان نــــدارد ...
نباشــــــــی ...
چهــــار ستــــونِ بدنــــم میلــــرزد ..........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خـــــــدایا !

یک " مـــــــــرگ " بدهــــکارم

و هــــزار آرزو طلــبکار !

خـــــــــسته ام ...

یا طلبم را بده ،

یا طلبت را بگیر ...


همین
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کسانی که از کنار پست های ما بدون لایک رد میشید ،

لاقل یه بوق بزنید مامتوجه رد شدنتون بشیم .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی روزگار؟! من بدرک ... خودت خسته نشدی؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:51
+2
roya
roya

به دنبال نکات مثبت و نقاط قوت ديگران باشيد تا آن ها را پيدا کنيد. آن گاه ديگر بيست دقيقه با او باشيد يا بيست سال تفاوتي نخواهد داشت زماني را که در اين حال سپري کنيد ، با عشق سپري مي شود زيرا در تمام طول اين مدت شما در جست و جوي همين عشق بوديد و همين عشق بود که بدان دست مي يافتيد . باربارا دي آنجليس
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:13
+1
korosh
korosh
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 05:13
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ