یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخترا تا یه استاتوس ضد پسر میبینن سریع کامنت میزارن آرررررررررررررررره ...دقیقااااااااااااااااا .... پسرااا همشون همینن ..!
پسرا تا یه استاتوس ضد دختر میبینن سریع کامنت میزارن گل گفتی..دخترا همه نامردن...همشون بی وفان ...!
خب لامصبا !! شما که اینقدر از همدیگه بدتون میاد حتما عمه منه که 6 تا دوست دختر و دوست پسر داره ...! مملکت نیست که دیوونه خونه ست !!!!... روانی:))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 22:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حكـــم اعـــدام بود...

اعــــدامی لــحظـه ای مـــكـث كرد و بـــوسـه ای بر طـنـــاب دار زد

دادســـتان گفت:
صــبــر كنید، آقــای زنـــدانـــی این چـــــه كـــاریـست ...؟!؟!؟؟

زنـــدانـی خـــنده ای كــرد و گفت:
طــنـاب نــمیـزاره زمــیـن بـیفتـم ،
ولی آدم ها بدجوری زمینم زدن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 21:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الزاماً هر کی دوربین میخره عکاس نیست
الزاماً هر کی خوشگله مدل نیست
الزاماً هر کی خوش زبان چاپلوس نیست
الزاماً هر کی میخنده بی غم نیست
الزاماً هر کی با حجاب با حیا نیست
الزاماً هر کی آرایش میکنه فاحشه نیست
الزاماً هر کی زیاد کار میکنه حمال نیست
الزاماً هر کی هم صحبته دوست نیست
الزاماً هر کی باکره است هرزه نیست
الزاماً هر کی بچه بدنیا می اورد مادر نیست
الزاماً هر کی مینویسه نویسنده نیست
الزاماً هر کی نامرد مرد نیست
الزاماً هر کی زن نامرد نیست
الزاماً هر کی بوم نقاشی داره نقاش نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 21:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دختر : عشقم می خوام یه چیزی بگم ولی قول بده که عصبانی نشی...
پسر : باشه...بگو...
دختر :داداشم هفته پیش خواهرتو دیده و خیلی خوشش اومده...و می خواد که باهاش حرف بزنه...
پسر :چییی؟؟؟؟ غلط کرده...استخوناشو خورد می کنم...دندوناشو می ریزم تو حلقش...اون کی باشه که به ناموس من نگاه کنه؟؟!!به چه حقی می خواد دستشو بگیره؟؟
دختر :میشه دستمو ول کنی؟؟؟ لطفا"؟؟؟
پسر :چراا؟؟؟
دختر :چون توام الان دست ناموس داداشمو گرفتی...منو فراموش کن و برو مواظب ناموست باش و به ناموس بقیه کاری نداشته باش.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرفم باشماست:
آره با شمایی که دل صاف وساده و مهربونی داری...
عزیز دلم دل نبند به جمله هایی امثال:
تو دنیای منی...
تو زندگیِ منی....
تو عشق منی...
تو بری من میمیرم....
تا ابد کنارت میمونم...
و.....
اینا همش
...
"کشکه"
دلتو سفت بچسب
آدمای این زمونه اونقدر معرفت ندارند که قدر دل پاکت و بدونن و نشکوننش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 18:53
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار تا که تنهاییت از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 14:01
+1
roya
roya

الان تو اخبار شنیدم
که دود قلیون اون هم از نوع دو سیب حاوی 8400 سم خطرناک برای بدنه...
خیلی ترسیدم &&&
بیاین به هم قول بدیم

#

#

#

#

#

#

هیچ وقت دیگه اخبار گوش ندیم


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 14:00
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است ، اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سیـــــزده را همه عــــــــــالم بدر امروز از شهر
مــــــن خود آن ســــیزدهم کز همه عالم بدرم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:12
+5
xroyal54
xroyal54
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود
دقت کردین وقتی میگن غصه نخور ،آدم بیشترغصه ش میگیره؟؟؟!!!


تا حالادقت کردین وقتی که خوشحالیم
بالاخره یه چیزی یا یه کسی پیدا میشه که سریع گند بزنه به خوشحالیمون…..!

تا حالا دقت کردین تو جاده های ایران وقتی قسمت انگلیسی تابلو اسم یک شهر رو می خونین بهتر متوجه میشین تا فارسیش رو … !!!!

تا حالا دقت کردین پدر مادر تا میخوان شما را صدا بزنن، اول اسم داداش یا خواهرتون را میگن؟

تنها زمانی مشتری ها با لبخند وارد مغازه میشوند که میخوان جنسی رو تعویض کنن یا پس بدن !

تا حالا دقت کردی…
مغز انسان پر کارترین جای بدنه
۲۴ ساعت در ۳۶۵ روز سال و کار میکنه
فقط وقتی متوقف میشه که
ما وارد سالن امتحانات میشیم …



لــــــــــذتی که در خوابیدن روی جزوه هست تو خوابیدن روی تختـخواب نرم نیس…:

تا حالا دقت کردین تو مهمونی تا میای پشت سر یکی حرف بزنی موزیک قطع میشه و نصف حرفتو یهو همه میشنون…!!!!


تا حالا دقت کردین هر وقت یه تیکه یخ از دستت افتاده روی زمین با لگد زدی که بره زیر یخچال!



تا حالا دقت کردین وقتی عجله نداری همه ی چراغا سبزن و راهها خلوت وقتی دیرت شده همه ی چراغا قرمزند و راهها بسته؟


تا حالا دقت کردین تمام مریضا توی فیلما و سریالای ایرانی ، انتهای راهرو سمت راست بستری هستن !



تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بقلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟!



تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت لخت بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:08
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ