یافتن پست: #بد

xroyal54
xroyal54
دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شـــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ
ــــ
ـ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 13:06
+10
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 12:43
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دوست بدار آنهاییکه در زندگی ات نقش داشتن نه آنها که برایت نقش بازی کردن


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 11:43
+2
roya
roya
شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل 

زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند ، زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ، یکی بدبختی مطلق معنی کرد ، یکی درد درمان ناپذیرش خواند ، و سرانجام یکی رسید و گفت : زندگی به تنهایی ناقص است تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 09:34
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مخاطب خاص



عطرهای گرون قیمت رو بی خیال ، آدم باید بوی اعتماد بده .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:53
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


شكسپير: داشتن علم بهتر از داشتن ثروت است، ولي نداشتن ثروت بدتر از نداشتن علم است


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:19
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دنیا را بد ساخته اند ، کسی را که دوست داری ، او تورا دوست نمیدارد ، کسی که تورا دوست دارد تو دوستش نمیداری ، اما کسی که تو دوستش داری و او هم تورا دوست دارد به رسم و آئین هرگز بهم نمیرسند ، زندگی یعنی این .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:08
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

من که از اینجا نمی روم …
تو هم که هیچوقت نمی آیی …
میخواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند برای این خانه


دیدگاه  •   •   •  1392/05/30 - 00:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از من تا خدا راهی نیست
فاصله ایست به درازای من تا من …
و در این هیاهوِی غریب …
من ، این من را نمیابم!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در بدترین روزها امیدوار باش،

زیرا زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرهاست......
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ