یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟

اینکه هر کاری در توانِت هست براش انجام بدی،


بعد برگرده بگه :مگه من ازت خواستم…..!...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم
این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره :(
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:46
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کـاش به خودمان قــول بدهیــم وقتی عاشق شویــم که ” آمـــــــــاده ایم “ نــه وقتی کــه ” تنهـــــــــــــائیـم”.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وَقتی كَسی نآرآحَتِت می‌كُنِه 42 تآ مآهیچِه اِستِفآدِه میشِه تآ اَخم كُنی

اَمآ فَقَط 4 تآ مآهیچِه لآزِمِه تآ دَستِت رو دِرآز كُنی وَ بِزَنی پَسِ كَله‌اَش

صِــــدآی سَگـــــ بدِه :| D:
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻴﮕﻦ ﺗﻮ ﺟﻬﻨﻢ 40 ﺗﺎپسر و میشونن جلوت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺯﺕ ﻣﻴﺨﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺩﻭﻧﺸﻮﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﻳﺎﺩ ﺑﺪﻱ !
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﻨﻢ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:20
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتیهای بزرگ باشند


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:07
+1
be to che???!!
be to che???!!
گير دادن رستم به سهراب:


*چنين گفت:رستم به سهراب يل*


*كه من آبرو دارم اندر محل*..

.

*مكن تيزونازك دو ابروي خود*


*دگرسيخ سيخي مكن؛موي خود*


*شدي در شب امتحان گرم چت*


*بروگمشو اي خاك برسرت*


*اس ام اس فرستادنت بس نبود*


*كه ايميل وچت هم به ما رونمود*


*رها كن تو اين دخت افراسياب*


*كه مامش تو را مي نمايد كباب*


*اگر سربه سر تن به كشتن دهيم*


*دريغا پسر،دست دشمن دهيم*


*چوشوهر دراين مملكت كيمياست*


*زتورانيان زن گرفتن خطاست*


*خودت را مكن ضايع از بهراو*


*به درست بپرداز و دانش بجو*


*درين هشت ترم،اي يل باكلاس*


*فقط هشت واحد نمودي تو پاس*


*تو كز درس و دانش گريزان بدي*


*چرا رشته ات را پزشكي زدي*


*من از گور بابام پول آورم*


*كه هر ترم،شهريه ات را دهم*


*من از پهلوانان پيشم پسر*


*ندارم بجز گرز و تيغ و سپر*


*چو امروزيان،وضع من توپ نيست*


*بو دخل من هفده و خرج بيست*


*به قبض موبايلت نگه كرده اي*


*پدر جد من را در آورده اي*


*مسافر برم،بنده با رخش خويش*


*تو پول مرا مي دهي پاي ديش*


*مقصر در اين راه تهمينه بود*

*كه دور از من اينگونه لوست نمود*


*چنين گفت سهراب،اي ول پدر*


*بود گفته هايت چو شهد و شكر*


*ولي درس و مشق مرا بي خيال*


*مزن بر دل و جان من ضد حال*


*اگر گرم چت يا اس ام اس شويم*


*از آن به كه يك وقت دپرس شويم*
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 17:21
+5
zahra
zahra

در بدترین روزها امیدوار باش ، زیرا زیباترین بارانها از سیاهترین ابرهاست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 15:10
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
آی آدم ها که بر ساحل, نشسته شاد و خندانید
یک نفر در آب, دارد می سپارد جان
یک نفر دارد, که دست و پای دائم می زند, روی این دریای تند و تیره و سنگین
آی آدم ها که بر ساحل بساط دلگشا دارید!
نان به سفره, جامه تان بر تن
یک نفر در آب می خواند شما را
موجِ سنگین را به دستِ خسته می کوبد
باز می دارد دهان با چشمِ از وحشت دریده
سایه هاتان را ز راهِ دور دیده
آب را بلیعده در گود کبود و هر زمان بی تابیَش افزون
می کند زین آب ها بیرون گاه سر گاه پا
آی آدم ها
او ز راه دور این کهنه جهان را باز می پاید
می زند فریاد و امیدِ کمک دارد
آی آدم ها که رویِ ساحل آرام, در کار تماشائید!
موج می کوبد به رویِ ساحل خاموش
پخش می گردد چنان مستی به جای افتاده بس مدهوش
می رود نعره زنان وین بانگ, باز از دور, می آید:
آی آدم ها
آی آدم ها
آی آدم ها
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 13:08
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ