یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تیک تاک
تیک تاک
تیک تاک
در این سکوت شب می رود آرام ساعت
تیک تاک
تیک تاک
شاید گوش نواز نباشد
اما در این شب بی پایان
غنیمتی ست همدمی ساعت
سرا پا گوش شده ام برای ساعت
تا بدانم شب است
یا من شبم؟
همچنان می رود آرام ساعت
دلهره می آفریند
می گریاند شب تاریکم را
می ترساند وجود تاریکم را
ثانیه ها چه آرامشی میگیرند از وجود نا آرامم
تیک تاک
تیک تاک
تیک تاک
ثانیه ها تمامی ندارند
از وجود ناتمامم
تنها میشنوم
تمام نشدنها را
بی پایانی ها را
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دستت را بیاور ، مردانه و زنانه اش را بی خیال، دست بدهیم به رسم کودکی ، قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم ...! "سحر"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 22:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه روز روزه بودن، همه شب نماز کردن


همه ساله حج نمودن، سفر حجاز کردن



ز مدینه تا به مکه، به برهنه پای رفتن


دو لب از برای لبیک، به وظیفه باز کردن



به معابد و مساجد، همه اعتکاف جستن


ز مناهی و ملاهی، همه احتراز کردن



شب جمعه‌ها نخفتن، به خدای راز گفتن


ز وجود بی‌نیازش، طلب نیاز کردن



به خدا قسم که آن‌را، ثمر آن قدر نباشد


که به روی ناامیدی در بسته باز کردن

شیخ بهایی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 21:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی که بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه ..

آروم میشی ..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های بارون پاکه ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 20:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آمدنت را یادم نیست ...
بی صدا آمدی ... بی آنکه من بدانم ...
بی اجازه آمدی ... بی آنکه من بخواهم ...
اما ... اکنون ماندنت را با ذره ذره ی وجودم تمنا می کنم ...
بمان ... بمان که ماندنت را سخت دوست دارم ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 20:37
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 20:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرقـی نمـی کند !! بگویم و بدانـی ...!

یا ...نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری ...!

جایـی که دست هیچ کسـی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 20:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداحافظ؟؟؟
میـــروی
حواست باشـد
"حتماً خدانگهــــــدار بگویی!"
تا خدا حواسش را بیشتر به من بدهد...
آخر میدانی ...
خــــــــــــدا
به هوای تو مرا رها کرده است ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 19:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی به دوستت میخای اس بدی و دو تا سیمکارت داره، اونی که انتخاب میکنی قطعا خاموشه!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:57
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:56
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ