یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلا تا خوب بودی بد نبودم ، کمر از بهر خدمت بسته بودم ، گفتی دلبر از من دور سازید ، مگر من قابل خدمت نبودم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه غریبه ی مهربانی!!
دستی هم به سر ما بکش!!
پدرم را بگیر ....
عروسک بده....
خانه ام مال تو ...
عروسک بده....
مهمان حبیب خداست!!
هرچه می خواهی به سرم بیاور!!
زندگی من قابل شما را ندارد.......!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 17:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الهی بکامم شرابی فرست
شرابی زجام خطابی فرست
مرا کشت رنج خمار الست
دگر باره از نو شرابی فرست
دلم تا صفا یابد از زنگ غم
بدردی کشانت که تابی فرست
شد افسرده جانم درین خاکدان
زمهرت بدل آب و تابی فرست
زسر جوش خمخانهٔ حب خویش
بجام شرابم حبابی فرست
بلب تشنهٔ چشمهٔ معرفت
بساقی کوثر که آبی فرست
بعصیان سرا پای آلوده ام
زجام طهورم شرابی فرست
بمعمار میکن حوالت مرا
امیری بملک خرابی فرست
بدل تخم امیدگشتم بسی
بدین کشتزارم سحابی فرست
زدریای غفران و ابر کرم
مرا رحمت بی حسابی فرست
...فیض کاشانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 16:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده ، به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :
حالا طرف یه شکری خورد !!!
ببخشید میون کلامتون شکر !!!
آیا معنی شکر در دو جمله یکی است ؟؟؟
آیا با گفتن جمله دوم به ما توهین میشه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.
در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی
بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم!خخخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی نفهمی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
کی سیگارت را روشن کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی کشیدی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
و کی خاموشش کردی
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
یعنی یک جای کار می لنگد بدجــــور...
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من الان جدول ضرب و واستون نقض می‌کنم :|

هر ماه چن روزِ ؟

۳۰ روز :|

هر هفته چن روزِ ؟ :|

۷ روز :|

هر ماه چند هفته است ؟

۴ هفته :|

پس ۷ ضربدر ۴ می‌شه ۳۰ :|

دیدین جدول ضرب اشتباهه ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:46
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
.
.
-اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل

-خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب

-کار گروهی در هنگام امتحان

-حرف زدن بدون تکون خوردن لب !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:44
zahra
zahra
از همان اول که به استقبالش میروی
به فکر بدرقه کردنش هم باش
دل نبند !

@ramin-rtbm
آخرین ویرایش توسط zahra70 در [1392/05/31 - 14:15]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:13
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

در گورستان صلیبی می گذارم تا همه بدانند در آنجا مرده ای هست ، پس تو هم به قلب صلیبی بیاویز تا همه بدانند گورستان من قلب توست .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ