یافتن پست: #بد

ملچ مولوچ
ملچ مولوچ
بهاره با ننش در رختخواب
درد دل مي کرد با چشمي پر آب{-31-}

گفت:ننه حالم اصلا خوب نيست
زندگي از بهر من مطلوب نيست

گو چه خاکي را بريزم بر سرم؟
روي دستت باد کردم مادرم!

سن من از بيست وسه افزون شد
دل ميان سينه غرق خون شد

هيچ کس مجنون اين ليلا نشد
شوهري از بهر من پيدا نشد

غم ميان سينه شد انباشته
بوي ترشي خانه را برداشته!

ننش چون حرف دخترش را شنفت
خنده بر لب آمدش آهسته گفت:{-11-}

دخترم بخت تو هم وا مي شود
غنچه ي عشقت شکوفا مي شود

غصه ها را از وجودت دور کن
اين همه شوهر يکي را تور کن!

گفت دختر ننه جون من!
اي رفيق مهربان و خوب من!

گفته ام با دوستانم بارها
من بدم مي آيد از اين کارها

در خيابان يا ميان کوچه ها
سر به زير و با وقارم هر کجا

کي نگاهي مي کنم بر يک پسر
مغز يابو خورده ام يا مغز خر!؟

غير از آن روزي که گشتم همسفر
با رامين و احسان و مهدي وايضا صفر

با چهارتاشان رفته بودم سينما
بگذريم از مابقي ماجرا!

يک سري هم صحبت ممد شدم
او خرم کرد آخرش عاشق شدم{-41-}

يکي دو ماهي يار من بود و پريد
قلب من از عشق او خيري نديد

اقاحامد هم
يک زماني عاشق من شد،بله{-33-} {-18-}

ولي بعد امير يار من عرفان بود
البته وسواسي وحساس بود

بعد ازآن وسواسي پر ادعا
شد رفيقم خان داداش تيام{-26-}

بعد او هم عاشق ميلاد شدم{-14-}
بعد ميلاد عاشق مجي شدم

بعد مجي عاشق شاهين شدم
بعد شاهين عاشق مجيد شدم

ننش آمد ميان حرف او
گفت: ساکت شو دگر اي فتنه جو!{-5-}

گرچه من هم در زمان دختري
روز و شب بودم به فکر شوهري

ليک جز آن که تو را باشد پدربزرگ
دل نمي دادم به هرکس اينقدر

خاک عالم بر سرت ،خيلي بدي
واقعا که پوز ننه را زدي
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط malachmoloch در [1392/04/23 - 23:52]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 20:20
+9
-1
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 10:43
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ماهی را هروقت از آب بگیری ساعتی دیگر میمیرد.
تازه نیست گرفتن ماهی از دریا
نطفه ی شروع دوباره است که در کالبد ماهی میمیرد.
کاش پرنده ای از قفس آزاد کنیم.
با گرفتن هرماهی،پرنده ای در قفس میمیرد.
به شوق دریا،ازاتاقم تاساحل راشناکردم
امادریاشوقی برای آبهای آزاد نداشت.
بادستان کوچکم،قایق بزرگی ساخته ام
تاماهی قرمزهای تنگ بلور،دریارا خواب نبینند.
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/22 - 10:42]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 10:42
+3
saman
saman
@sasfh12 سلام تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 100 ساله بشی و در تمام مزاحل زندگیت موفق و سر بلند باشی حالا همگی به افتخارش {-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/22 - 10:06]
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 09:44
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@arash_tavanaei
دوست عزیزم آرش توانایی لطف کرد با اسرار من به سایت برگشت ...
با اینکه آرش از ایران رفته و خیلی سرش شلوغه ، بخاطر لطفی که به بیاتویونی و کاربراش داره دوباره برگشت تا بیاتویونی رو گسترش بده ...
ممنونیم ازت آرش {-35-} {-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 00:31
+10
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ما فڪر میڪنیـم بدتـریـن درد ؛ اَز دست دادن ڪسیہ ڪہ دوستـش داریم ! اَمّــــا …. حَقیقت اینہ ڪہ : اَز دست دادن خـودمـون ، و اَز یــاد بُردن اینڪہ ڪے هستیـم و چقدر اَرزش داریم ؛ گاهے وقتہا خیلے دردنــاڪـــ تـره . . .!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 21:31
+3
alifabregas
alifabregas
زندگی کن به شیوه خودت …
با قوانین خودت … !!!
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند …
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی …
چه خوب … چه بد …
موضوع صحبتشان خواهی شد …!
پس زندگی کن به شیوه خودت …
چه خوب … چه بد …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 20:57
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
در بدترین روزها امیدوار باش چون قشنگترین باران ها از سیاهترین ابرها می بارد .{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:33
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
از برنده های آکادمی کارلو دعوت میشه مرحله آخر یه تیم تشکیل بدن برن جام جهانی {-33-}{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 15:46
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
17 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 14:04
+19

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ