یافتن پست: #بد

saqar
saqar
.: :انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند؛
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند::.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:14
+9
hosein
hosein
دوس دخترم مادرش از من خيلي بدش مياد
امروز داشتم با دوس دخترم تلفني حرف مي زدم يهو مادرش گوشيو ازش گرفت گفت بده بينم باز داري با اون عوضي زر مي زني :|
گوشيو ازش گرفت گفت چي مي خواي از جونه دخترم ؟؟؟؟
گفتم : مدرسان شريف
گفت: خفه شو كصافت
گفتم :مدرسان شريف
خودشم خندش گرفت :))))))
قطع كرد :)))
آخرین ویرایش توسط quietboy در [1392/04/20 - 16:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 16:38
+8
-2
hosein
hosein
یکی از فانتزیام اینه که :

به دوس دخدرم 3 صبح زنگ بزنم بگم بیا دم در کارت دارم !

بعدش اونم بیاد با یه تاپ و شلوارک و یه مانتوی ژولیده و چشای نیمه باز تو ماشینم !

بگم عشقم تو بخواب فقط میخوام نگات کنم !

بعد گازشو بگیرم برم شمال 7 صبح لب ساحل باشم !

تو یه ساحل آروم وایسم و دوتا درارو باز کنم و خودم بشینم چارزانو رو کاپوت و نگاش کنم، اونم با نسیم ساحل بیدار شه و از خوشحالی جیییییییییغ بکشه و در اثر ایست قلبی جونشو بده به شما :|

و من اونجا با گیتارم این آهنگو بخونم :

دریاااااا ، هشتمین عشق مرا بردیییییی !
:)))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 15:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی همه خوبا...گلچینا...خسته ها...مشتیا...باادبا...بامراما...بدردبخورا...کسایی که روزقیامت فقط زمین ازدستشون شاکیه اونم بخاطرسنگینی معرفتشون...ارادت.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لبهای وحشی هر هرزه ای

لایق بوسه های آتشین نیست!

کسی را ببوس که حرمت بوسه را بداند

که اگر فردا از کنارت رد شد با نیشخند نگوید:

فــــــــــــــــــــاحــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرکسی که بداند که نداند از همه داناتر است یک چیز را خوب می دانم و آن این است که هیچ نمی دانم هر که بداند درست چیست، دست به نادرست نمی زند .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:28
+2
sasan pool
sasan pool
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 12:24
+2
saman
saman
در CARLO
ﺍﺯ ﮐﺪﻭﻡ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ؟

۱ - ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ

۲ - ﺍﺳﺘﺎﺩ

۳ - ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻠﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺮﺳﻮﻧﻪ!
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/20 - 11:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 11:57
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دست ات را به من بده
دست‌های ِ تو با من آشناست
ای دیریافته با تو سخن می‌گویم

به‌سان ِ ابر که با توفان
به‌سان ِ علف که با صحرا
به‌سان ِ باران که با دریا
به‌سان ِ پرنده که با بهار
به‌سان ِ درخت که با جنگل سخن می‌گوید

زیرا که من
ریشه‌های ِ تو را دریافته‌ام
زیرا که صدای ِ من
با صدای ِ تو آشناست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 11:19
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
درخت با جنگل سخن می گوید
علف با صحرا
ستاره با کهکشان
و من با تو سخن می گویم
نامت را به من بگو
دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 11:13
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ