یافتن پست: #بد

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
زندگی می گذرد، با خوبی ها و بدی هایش، با کمی و کاستیهایش، با آرامش و خشم هایش، حرص و هیجان ها، شاید اما بیش از هر چیز با روزمرگی.
زندگی می گذرد، در تشویش و تردیدها، به سرعت می گذرد، گذشت زمان را حس نمی کنی و فقط حس می کنی که اتفاقی در شرف وقوع است.
آرزو می کنم، هدیه ای برای همه، آنها که می شناسم و نمی شناسم، کاشکی آن اتفاق بیافتد، اتفاقی به نام "خوشبختی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:09
+6
binam
binam
امشب خیلی فکر کردم
تمام کلماتی که بین ما رد و بدل میشود
تنها این است
سلام
خسته نباشید
و حتی صبح هم تورا نمبینم تا بگویم
سلام
بسلامت
نمیدانم تا کجا این فاصله ادامه دار میشود
اما بدان حتی اگر همین چند کلمه رابطه ی ما باشد
بازهم میگویم
پدر من بهترین پدر دنیاست



به سلامتیه همه پدرهایی که زحمتکش هستند مخصوصا تو این ماه رمضونی خیلی اذیت میشن.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 01:28
+8
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
قانون نیوتن : شلوار در اصفهان از بین نمی رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود : شلوار > شلوارک>شورت> دم کنی >دستگیره > دستمال>گرد گیری >..نخ دندون
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 22:43
+3
saqar
saqar
در CARLO
روز 23) هرگز آنگونه كه ديگران مي خواهند زندگي نميكنيد

روز 24 ) بسيار مثبت نگر هستيد

روز25 ) هيچ مانعي نمي تواند شما را ازهدفتانباز دارد

روز 26) به تغييرات مثبت پاسخ مي دهيد

روز27 ) گاهي بدبين مي شويد و از كاه كوه مي سازيد

روز 28) به راحتي مي توانيد در زندگي تان موفق شويد

روز 29) به حس ششم خود اعتماد داشته باشيد

روز30 ) دوست داريد همسرتان در كنترل شما باشد

روز31 ) پيش بيني احساسات شما بسيار دشوار است
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:31
+5
saqar
saqar
در CARLO
“چه آدم مهربونيم؟!”هيچي ديگه خواستم

عكس آلو ترش با يه ليوان آب خنك بذارم كه نذاشتم!


چه آدم مهربونيم؟! :>

قدرمو بدونين!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:14
+6
saqar
saqar
بند انداز برقي صورت و بدن ، سنگ پا ، گل سر جادويي ، عطر جادويي گل سنجد ، ساعت LE…D ، ليزر پوينتر ، شارژر اضطراري موبايل ….
[ سايتهاي ايراني ، نتيجه ي جستجوي مقاله ]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:04
+6
saqar
saqar
عمق اشتياق امت روزه دار به روايت تاريخ

- اوه اوه!2 ماه ديگه ماه رمضونه

- بدبختي 1 ماه بايد روزه بگيرم

- اي بابا تازه 2 روزه ش گذشته

- بالاخره نصفش رفت! افتاد تو سرازيري

- لامصب مگه اين 4 روز آخر ميگذره؟

- خيلي حيف شده كه ماه رمضون تموم شد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:57
+6
alifabregas
alifabregas
روزه دار گرامی، خواستم فقط خبر بدم که 4 ساعت به افطار زمان باقیست! ستاد حال گیری از روزه داران {-32-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:01
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ما هم برای خودمان خوشیم! مثلن از مردی که صبح تا شب دارد برای در آمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویالون بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویالون می زند توقع داریم که عضو ارشد هیات مدیره ی شرکت واردات رادیاتور باشد. توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه مارا با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردیشان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلن نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:43
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعن مرد ها، انقدر ها که داریم نشان میدهیم بد نیستند. مردها احتمالن دلشان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل میکنند. کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب میکنیم... بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:37
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ