یافتن پست: #بد

saqar
saqar
در CARLO
میخوام از چندتا درد دخترونه براتون بگم :فکر کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه، دست کنی تو موهات. از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه مانتو ببندی. از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:12
+5
saman
saman
ای دلم زهر جدایی را بخور/ چوب عمری بی وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت / خنده دای برا خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو رفتنی است

آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:41
+3
saqar
saqar
در CARLO
عشق وقتی بشود دات کامی
حاصلش نیست بجز ناکامی
نتیجه گیری :برید عشق های دات ای ار ی پیدا کنید!
لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری
گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:34
+6
saqar
saqar
در CARLO
یکی ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﺎ، ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﺷﺪ.
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻡ؟
که ﺍﯾﻨﻮ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻣﻦ...
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻡ ﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ!!!:|:)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+3
roya
roya
در CARLO
تنها فایده ای که زاویه پرتاب تو فیزیک داشت

این بود که تو

Angry birds

تبدیل ب ابر قدرت شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:24
+5
saman
saman
هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید / بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل / بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:20
+7
saqar
saqar
در CARLO
همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم، به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده دیگه....
روانیم خودتی، تازه عمه هم ندارم:))
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:08
+6
ساناز
ساناز
امتحان داشتیم دیروز صب پسره داش تقلب میکرد، مراقبمون که یه خانم بود یهو دیدش. پسره هم سریع تقلبو گذاش لای پاش... یهو طرف با عصبانیت اومد بالا سرپسره گفت :زود باش اونی که لای پاته بده من ببینم!!!! من {-7-} اون {-16-} بچه های سر جلسه {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:05
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/10 - 15:05]
27 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:00
+14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از همه بدتر
اون لحظات آخره
که بعد از یه روز خوب که کلی باهم بودید
میدونی دیگه باید ازش خداحافظی کنی و
هنوز ازش دور نشدی
حس میکنی دلت واسش یه ذره شده
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ