یافتن پست: #بد

roya
roya
در CARLO
بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن ..
داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن …
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مظلوم كیست؟؟!!
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠
٠

مظلوم منه بد بختم كه تا یه صحنه ى بوس از تلویزیون پخش میشه، همه سرا به طرفه من

برمیگره!!!
دِ لامصبا مگه من گفتم بوس كنن!!!!!!؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:38
+4
roya
roya
در CARLO
بدانید و آگاه باشید . . .
این روزها اس ام اس هایی برای شما فرستاده میشوند با این مضمون:
“داداش من یه جا گیر کردم احتیاج به شارژ دارم یکی واسم میخری؟”
بعد که شما این لطف رو بهش میکنید
اس ام اس میده:
“بابت عیدی که بهم دادی ممنون”
زخم خوردم که میگما
گفتم که در جریان باشید
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:09
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 11:33
+7
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
کاربر عزیز @moricarlo :
50 امتیاز + مقام فعال ترین و برترین کاربر بیاتویونی را از مدیریت دریافت کردند
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 00:38
+16
saqar
saqar
در CARLO
فكر كن رفتي حموم..حولت يادت رفته!..داد مي زني: يكي حوله منو از رو تختم بده.....در يكم باز ميشه يه دستي حوله رو ميده بهت.....مي گيري، تشكر مي كني... خودتو خشك مي كني... لباس مي پوشي.....دستتو كه ميذاري رو دستگيره درو باز كني بياي بيرون يادت ميفته همه مسافرتن و تو تو خونه تنها بودي...!!!.حستو بگوووووووو.....
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:20
+3
saqar
saqar
در CARLO
اقاپسري كه ميگي " دخـترخــوب " پيدا نميشه

دخترخوب تادير وقت تو خيابونا نميپلكه

اونقدر نگات نميكنه كه بري سمتش،

كفشه 15 سانتي و مانتوي جلف نميپوشه،

موهاشو رنگ نميكنه،

و اونقدر آرايش نميكنه كه نتوني قيافه ي اصليش رو تشخيص بدي ...

چشمك و عشوه وصداي نازك نداره،

و با ديدن ماشين مدل بالات لحنش عوض نميشه،


اونقدر دست نيافتنيه كه براي رسيدن بهش،

حتي توان تلاش كردن هم نداري .

نه با تو ميپره نه با امثال تو پس اينقدر نگو كه نيست،
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:10
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:40
+4
saman
saman
بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد
کف دستمونو نشونش میدادیم
میگفتیم آینه آینه ! {-7-}
حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده
یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی

به افتخار ساده بودنمون بزنید کف قشنگرو دهه هفتادیا

به افتخار گودزیلا های جامعه بزنید{-33-}{-33-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 17:45]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:44
+6
sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ