sahar
مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! يا علامت رضايت وقتي بهت ميگويم دوستت دارم …
♥ نگار ♥
نیاز جنسی یک هیجان کوتاه مدت است ...
نمیشود گفت خوب است یا بد !
مثال خنده که در عروسی و محافل زیباست ...
اما در محالس ختم و ترحیم بسیار زشت و مشمئز کننده !!!
♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
saman
لهی قربونت برم تو غصه منو نخور
منم که جور سر میکنم تو خیلی ساده دل ببر
تو فکر هیچی رو نکن ببین هنوزم سرپام
فقط واسه دلتنگیه اگر که اشکه تو چشام
پشتم ببین خمیده نیست فقط یه بغضه تو گلوم
تورو خدا پاشو برو نیا با گریه رو به روم
یه روز باید اینطور میشد یا خیلی زود یا خیلی دیر
یه لطفی کن یواشکی دیگه سراغمو نگیر
اره سراغمو نگیر نذار بدونی من کجام
پاشو برو بسه دیگه بذار بریزه گریه هام
فقط برو عزیز من نگاه به پشت سر نکن
از این به بعد بیاد من دقیقه هاتو سر نکن
برو / نمیخوام که دیگه تورو دل آزرده کنم
من که یه آرزو توهم نشد برآورده کنم
خودت تمومش کن برو دیگه حمایتم نکن
حالا اگه میتونی بری / نمون اذیتم نکن
saman
تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی
میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی
اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته
شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته
فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره
قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره
میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره
برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار
باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست
باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی
باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی
خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه
بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
saman
برایت خواهم نوشت
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی که رد میشوند و بوی تو را میدهند
... برایت خواهم نوشت
از حدیث تلخ بغضهای تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من و جای خالی تو و شبهای من
برایت خواهم نوشت
حتی تو هم برای من نبودی...
saman
برایت خواهم نوشت
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی که رد میشوند و بوی تو را میدهند
... برایت خواهم نوشت
از حدیث تلخ بغضهای تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من و جای خالی تو و شبهای من
برایت خواهم نوشت
حتی تو هم برای من نبودی...