یافتن پست: #بد

sahar
sahar
مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! يا علامت رضايت وقتي بهت ميگويم دوستت دارم …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:28
+4
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیاز جنسی یک هیجان کوتاه مدت است ...


نمیشود گفت خوب است یا بد !


مثال خنده که در عروسی و محافل زیباست ...


اما در محالس ختم و ترحیم بسیار زشت و مشمئز کننده !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:12
+2
مهسا
مهسا
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند...
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد!
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب "آدمیت" می دهند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:59
+4
saman
saman
لهی قربونت برم تو غصه منو نخور

منم که جور سر میکنم تو خیلی ساده دل ببر

تو فکر هیچی رو نکن ببین هنوزم سرپام

فقط واسه دلتنگیه اگر که اشکه تو چشام

پشتم ببین خمیده نیست فقط یه بغضه تو گلوم

تورو خدا پاشو برو نیا با گریه رو به روم

یه روز باید اینطور میشد یا خیلی زود یا خیلی دیر

یه لطفی کن یواشکی دیگه سراغمو نگیر

اره سراغمو نگیر نذار بدونی من کجام

پاشو برو بسه دیگه بذار بریزه گریه هام

فقط برو عزیز من نگاه به پشت سر نکن

از این به بعد بیاد من دقیقه هاتو سر نکن

برو / نمیخوام که دیگه تورو دل آزرده کنم

من که یه آرزو توهم نشد برآورده کنم

خودت تمومش کن برو دیگه حمایتم نکن

حالا اگه میتونی بری / نمون اذیتم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:28
+4
saman
saman
تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی

میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی

اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته

شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته

فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره

قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره

تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره

میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره

برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار

باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست

باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی

باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی

خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه

بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:19
+4
saman
saman
برایت خواهم نوشت

از ابهام لحظه ها

از تردید

از حجم مرگ آور نبودنت

از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

... برایت خواهم نوشت

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

برایت خواهم نوشت

حتی تو هم برای من نبودی...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟
قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه
سوالای چرت و پرت از من نپرس !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:02
+8
saman
saman
برایت خواهم نوشت

از ابهام لحظه ها

از تردید

از حجم مرگ آور نبودنت

از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

... برایت خواهم نوشت

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

برایت خواهم نوشت

حتی تو هم برای من نبودی...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:59
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
یه دوست دخترم نداریم وقتی مرد بریم سرخاکش مردم بگن دهنش سرویس خدابیامرز عجب استوره ای تور کرده بود .
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/9 - 15:52]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ