یافتن پست: #بد

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 14:56
+3
saman
saman
در CARLO
رسیدیم لحظه ی اخر دو تا ضربه ی مکرر



روی سیم داغ گیتار اخرین نت چشامون تر



میریم اما دلشکسته



میریم اما هردو خسته



مهر باطل عشق باطل



گریه هامون از ته دل



البوم ع[!]ا مردد



خاطراتمون ته خط



رسید لحظه ی جدایی اینم از امضای اخر



اخرین نگاه تبدار مهر باطل عشقمون پر
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 14:44]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 14:44
+3
saman
saman
در CARLO
قشنگیش همینه عشقت تورو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی
میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی
اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته
شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته
فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره
قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره
میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره
برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار
باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست
باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی
باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی
خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه
بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 14:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 14:33
+3
saman
saman
از اینجا راهی نیست تا شک و بد بینی



من با توام اما من رو نمیبینی



دستات و میگیرم دنیات یخ بسته



انگار من نیستم اینجا تو این لحظه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 13:34
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 00:22
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
17 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 21:13
+13
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوای کسی فراموشت نکنه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازش پول قرض بگیر!!!!:))))
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دل به هـــر کـــس مسپار !!!
گــــرچه ، عاشــــق باشد
حکم دلداری ، فقط عشق که نیست ...
او بجــــز عشــق باید
لایق عمق نگاهت باشد
و کمی هم بیــــــمار
تا نگاه تو تسکین بدهد روحش را
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:43
+7
mohamad
mohamad
یک روز 4 تا حیوون تصمیم گرفتن از یه درخت نارگیل برن بالا
1شیر
1میمون
1زرافه
و 1 سنجاب
تصمیم گرفتند که مسابقه بدهند که...
کدام یک برای چیدن موز از درخت از همه سریع تر بالا می روند؟؟؟
فکر میکنی کدام 1 برنده می شود؟
پاسخ بازگو کننده شخصیت توست پس با دقت فکر کن پاسخ را در زیر ببینید
.
.
.
اگر پاسخ تو:
شیر است = خسته و کسل هستی
میمون =گیج هستی
زرافه =کاملا تعطیل هستی
سنجاب نا امید هستی
چراا؟؟؟
برای اینکه درخت نارگیل که موز نداره !!!!
مشخصه که تحت فشاری و زیاد کار کردی
باید مدتی استراحت کنی!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر فرصتی نیست...

سه قدم مانده تا بهشت!


بگو عاشقانه هایت را نترس


چشمانت را رو به زیبایی ها بگشا


هوای بودنت را نفس بکش


دستانت را در مسیر لمس عــــــــشــــــق پرواز بده


نگذار این فرصت اندک را از تو غارت کنند

نازنین دوست فقط سه قدم مانده تا بهشت...!

بهزاد ساوانا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ