یافتن پست: #بد

مهسا
مهسا
دیروز یه دختر دیدم تو مترو بدون شال یا روسری با تی شرت

تا اومدم بگم مچکرم [!] دوستش بهش گفت سعید بیا بریم!!!!
:|
آخرین ویرایش توسط maahsaa در [1392/04/8 - 19:30]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:30
+5
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:27
+3
ramin
ramin
بدترین حالت زندگی زمانیه که خندت گرفته و باید جدی باشی !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 18:12
+6
saman
saman
خواهش میکنم

بی حوصلگی هایم را ببخش

بد اخلاقی هایم را فراموش کن

بی اعتناییهایم راجدی نگیر....

درعوض من هم تورا می بخشم

که مسبب همه اینهایی...!
و

به چشمهایت بگو

نگاهم نکنند

بگو وقتی خیره ات می شوم

سرشان به کارخودشان گرم باشد....

نه آن که فکرکنی خجالت می کشم ها..!

نه !

حواسم نیست

عاشقت می شوم....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 17:27
+5
saman
saman
برایت خواهم نوشت

از ابهام لحظه ها

از تردید

از حجم مرگ آور نبودنت

از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

... برایت خواهم نوشت

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

برایت خواهم نوشت

حتی تو هم برای من نبودی...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 17:00
+4
saman
saman
دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت:مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش.بقال کاغذ رو گرفت و لیست نوشته شده در کاغذ را فراهم کرد و به دست دختر بچه داد، بعد لبخندی زد و گفت:چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش می دی،می تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.ولی دختر کوچولو از جای خودش تکون نخورد، مرد بقال که احساس کرد دختر بچه برای برداشتن شکلات ها خجالت می کشه گفت: "دخترم! خجالت نکش، بیا جلو خودت شکلاتهاتو بردار"دخترک پاسخ داد: "عمو! نمی خوام خودم شکلاتها روبردارم، نمی شه شما بهم بدین؟"بقال با تعجب پرسید:چرا دخترم؟ مگه چه فرقی می کنه؟و دخترک با خنده ای کودکانه گفت: آخه مشت شما ازمشت من بزرگتره!

نتیجه گیری....

داشتم فکر میکردم حواسمون به اندازه یه بچه کوچولو هم
جمع نیس که بدونیم ومطمئن باشیم که مشت خدا از مشت ما بزرگتره
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 15:26
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
اقاپسري که ميگي " دخـترخــوب " پيدا نميشه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دخترخوب تادير وقت تو خيابونا نميپلکه،
اونقدر نگات نميکنه که بري سمتش،
کفشه 15 سانتي و مانتوي جلف نميپوشه،
موهاشو رنگ نميکنه،
و اونقدر آرايش نميکنه که نتوني قيافه ي اصليش رو تشخيص بدي ...
چشمک و عشوه وصداي نازک نداره،
و با ديدن ماشين مدل بالات لحنش عوض نميشه،
اونقدر دست نيافتنيه که براي رسيدن بهش،
حتي توان تلاش کردن هم نداري .
نه با تو ميپره نه با امثال تو پس اينقدر نگو که نيست،
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 00:34
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین لذتی كه تو دنیــا هســت اینه كـــه بدونــی یكــی خیلـــی دوســت داره!

.

.

.

.

.

البتــه منــو كــه كســــی دوس نـــداره در حــد تئـــوری عــرض كـــــــــــــــردم!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا قبول.. شما با کلاسی،همش لباس های مارکدار میپوشی... اما اینو بدون گاوم پوستش چرم خالصه... ذات آدم مهمه... ..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ