یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﻻﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ :
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ برادر ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﻨﯿﻤﻮﻥ ﮐﻤﯽ ﺯﯾﺎﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺼﻮﺭﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﺪﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﻢ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻨﻪ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮجّهم ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻪ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﺠرّد ﺑﻤﻮﻧﻢ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﯾﻌﻨﯽ یکم قابل تحملی
[!] زود باش دیگه<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 21:59
+2
mohamad
mohamad
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 21:55
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
شب جمعه ای دوست دخترت افلاین نباشه از حرص بزنگی جواب نده بعد اس بدی بازم جواب نده ساعت 12 شب اس بده بگه مهمونی بودم گوشیم جامونده بود صلوات محمدی عنایت بفرمایید :دی :دی
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 20:47
+4
saqar
saqar
در CARLO
معنی کلمات..........ﮐﻮﺭﺗﺎﮊ : ﭘﻮﺩﺭ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺎﺑﻴﻨايان
ﮐﻠﯿﻤﺎﻧﺠﺎﺭﻭ : ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﮐﺮﯾﻢ ﺑﺎﻗﺮﯼ ﺩﺭ
ﺯﻣﯿﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﺮﯾﻢ ! ﺍﻭﻧﺠﺎﺭﻭ !
ﺿﺎﻣﻦ ﺁﻫﻮ : ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺁﻫﻮ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺁﻥ ﺭﺍ
ﺑﮑِﺸﯿﻢ ﺁﻫﻮ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .
... ﻣﺸﺮﻭﺑﺎﺕ : ﺭﻭﺑﺎﺕ ﻣﺸﻬﺪ ﺭﻓﺘﻪ
ﻧﻠﺴﻮﻥ ﻣﺎﻧﺪﻻ: ﻧﻠﺴﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ
ﻗﻤﻘﻤﻪ : ﭖَ ﻥ ﭖَ ﻗﻢ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩﻩ
ﺧﻠﻮﺹ : ﺧﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ ﺍﯾﻨﺎ
ﺷﻬﺎﺏ ﺣﺴﻴﻨﻲ : ﺷﻬﺎﺑﻲ ﻛﻪ ﺷﺒﻬﺎﻱ ﻣﺤﺮﻡ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ
ﺩﻳﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ
ﺑﯽ ﮐﺮﺑﻨﺎﺕ : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺤﺸﻬﺎﯼ ﺭﺍﯾﺞ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﯿﻤﯿﺪﺍﻧﺎﻥ
ﺩﯾﭙﻠﻤﺎﺗﯿﮏ : ﻓﺮﺩ ﺩﯾﭙﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﺎﺗﯿﮏ ﺯﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:44
+4
saqar
saqar
در CARLO
فحشهای دانشجویی دانشجوي تهران شمال :
نكته : وقتي مي خونيد اين قسمتو سعي كنيد لباتون تا حد امكان غنچه باشه:
بي ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادي . منو ترسوندي بي ...تلفظ : بي ششووور ( اميدوارم ولنتاين كچل شي . بد بد بد)


دانشجوي تهران جنوب:
(.... .... .... ..... ... .. ... ..كلا سانسور شد )


دانشجوي دانشگاه تهران :
وطن فروش مزدور , ليبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شركت در انتخابات بعدي رو نداري با اون كانديد از خودت نفهم تر , فاشيست تند رو
(توجه داشته باشيد كه موضوع دعوا سياسي بوده)


دانشجوي پزشكي :
در ديكشنري اين بروبچ كلمه ي فحش تعريف نشدست


دانشجوي هنر :
من شعر دوازدهم از هشت كتاب استاد سهراب رو به تو بي ادب بي فرهنگ تقديم مي كنم اميدوارت گيتارت بشكنه و تا اخر عمر يكه و تنها و بي عشق و ژوليت بموني .
وفتي هم كار بالا مي گيره كاريكاتور همديگه رو مي كشن .


دانشجوي الهيات :
يا ايهو الذي فحشو فحشً فاحشتن اي هستيت به عدم مبدل , اي دچار دور تسلسل شده , اي علتت به ممكن الوجود گرويده , فلسفه ي تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ي بحث نمي دم .... *
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/6 - 17:35]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:32
+3
saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:26
+3
saqar
saqar
در CARLO
چه روز تلخيست روزي كه خواهد آمد و سخت دل تنگم ميشوي .
روزي كه خسته اي ، شكسته اي ، ميان جمله ي تن ها،تنها در گوشه اي نشسته اي و چه غمگينانه دلتنگم ميشوي... روزي كه اشك هاي خنده دارم مهمان چشمت شده و قلبت غريب است در تنت دلتنگم ميشوي...
روزي دردت را نميفهمند ، باورت نميكنند، ديوانه ات نميشوند، در راهت كه هيچ؛ همراهت هم نميشوند روزي كه در خواب نمي آيند به ديدارت روزي كه خيالت كسي را غرق تماشا نميكند دلتنگم ميشوي ....
عاشقانه دلتنگم ميشوي ولي نه دل تنگ خنده هايم و نه نگاه و صدا و دست هايم حتي شايد مرا از ياد برده باشي اما باز دلتنگم ميشوي...
دلتنگ سادگي و صداقتم ، دلتنگ قلبم و محبتم . دلتنگ رنگم ميشوي رنگي كه نه سبدلتنگم ميشويز باطراوت بود و نه آبي آسمان بي نهايت . نه زيبا بودم براي كشيدن نه آوازي براي خواندن و نه شعري براي سرودن اما ميدانم و يقين دارم كه روزي خواهد امد كه دلتنگم ميشوي .
روزي كه در آسماني ،روي بال رنگين كماني ،روزي كه در بهشت جاوداني اما بي قراري، در فراري از رنگهاي زيبا از آبشار و چشمه و دريا در پي همان بوم سفيد و تنها...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همسر عزیز و مهربونم دوستت دارم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این پست رو گذاشتم که یه روزی به همسر آینده ام نشون بدم و بگم من از خیلی وقته پیش دوست داشتم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 16:42
+4
hosein
hosein
وقتی میروی

حواست باشد

"حتما خدانگهدار را بگویی!"

تا خدا بیشتر حواسش را به من بدهد

آخر میدانی؟

خدا

به هوای تو مرا رها كرده است...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 14:14
+3
hosein
hosein
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 14:08
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ