یافتن پست: #تنها

نیوشا
نیوشا
تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست...
تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست...
تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست...
تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست...
تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم..
تنهايي را دوست دارم زيرا دلهاي شکسته هميشه تنهايند..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:42
+8
maryam
maryam
گاهـــی چقدر در دل ِ سیاهـــی اتاق ... ! تنهایی ِ تخـــــــــت حـــــس میکنم تپش احساســت را حرارتـــــــــــ‌ِ تنـــت را لعــــنت به تـــــو که نیستی ..............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 17:29
+1
ronak
ronak
بادبادک ها هم رفتند و من را با خود نبردند
گم خواهند شد ، می دانم !
و هیچوقت نخواهند فهمید که راز آسمان را تنها من می دانستم..........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:09
+5
ronak
ronak
ناگفته هایم زیاد است
ازمن میخواهی برایت همه را بگویم
اما
اشتیاقت همان چند دقیقه است
حرفها بوی اندوه دارد
به کلام دوم نرسیده خسته میشوی
و میروی
مثل همه
و من میمانم و
تنهایی
نامهربونی
بی همزبونی
راستی تو حرفهایت را برای که میزنی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:45
+13
saeed
saeed
دلتنگم...نه برای کسی... از بی کسی ...!!! خسته ام... نه از تکاپو... از در به دری...!!! نه دوستی ... نه یادی ... نه خاطره ی شیرینی...!!! تنهایم... تنهاتر از آن سنگ کنار جاده...!!! ... ... اما مشتاقم!!! مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 21:20
+1
sasan pool
sasan pool
دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده .انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:42
+5
Saman Mlh
Saman Mlh
یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد

نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد

خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را

یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 17:41
+10
-1
sasan pool
sasan pool
باز در دست تو دست دیگری است /باز هم دیدم که قولت سر سری است
اولش باور نمی کردم ولی/باورم شد رنگ تو خاکستری است
بعد از آن چشم تو دیگر هیز شد/سهم من از عشق تو ناچیز شد
التماسم کردی و گفتم برو/قلب من از کینه ات لبریز شد
ببین با من چه ها کردی/نمی خواهم که بر گردی
تو تنها لایق اون هرزه های مست و ولگردی
ساده با هر چشمکی دل باختی/هر شبی با یک نفر می ساختی
عاقبت تاوان هر بازیچه را با فدای پاکیت پرداختی
باز اضحار ندامت کرده ای/ از رفیق بد شکایت کرده ای
گریه ات بوی خیانت میدهد/دور شو دیگر تو عادت کرده ای
تقدیم به همه کسانیکه عشقشون هم هرزه بود و هم هرزه دل بود.چقدر من و امثال من ساده ایم زود گول می خوریم واقعا که.چه دورانی شده .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:00
ali rad
ali rad
میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



انکارش ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 20:45
+2
hamid
hamid
چه دردیست در میان جمع بودن
ولیکن اون وسط تنها نشستن !
........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 20:45
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ