یافتن پست: #حال

saman
saman
در CARLO
یکی از معضلات بچگیم این بود که
چرا من نمی تونم مثل شخصیت های کارتون
که اشکاشون به دو طرف پرت میشد گریه کنم !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 13:50
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 13:12
+18
saman
saman
در CARLO
یکی از فانتزیام اینه که از بانک زنگ بزنن بگن شما برنده شدید !
منم با لبخندی تلخ بگم حتما خونه برنده شدم،
یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا … هیییی ! بدید به فقرا …
بعد بگن نه دیوونه تو پراید برنده شدی ! :D
بعد دیگه از شدت خوشحالی سکته کنم و به رحمت ایزدی بپیوندم …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 11:21
+5
sara
sara
خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نكردی و موندی... دیگه تمومه...!

اون شده همه ی دنیات..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 11:21
+4
sara
sara
حالم خــــــــــــــــــــــــوبه !
مثلِ مادر بزرگ . . .
که می گفت حالم خوب است
. . . اما . . .
مُــــــــــــــــــــــــــــرد . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 10:04
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
18 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 00:59
+10
saqar
saqar
می گویند:
خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی...!
نمی دانند بعضی دردها
کمر خم می کنند، نه ابرو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:54
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی داشت میرفت گفت بدونه من چی میکشی ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم دوسیب
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جوری وانمود کردی
که گفتم عشق من اینه!
همونی که همه حرفاش
دوروغم باشه شیرینه!
تو ثابت کردی که میشه
به خوب بودن تظاهر کرد
با تکرار دوست دارم
همیشه حفظ ظاهر کرد
ببین وابستگی هامو
کشیدی روی این صحنه
ببین دلواپسی هامو
کنارم روزمین پهنه
چقدر دیر دست تو رو شد
حالا که خالی دستام
دیگه من پشت این صحنه
چقدر داغون چقدر تنهامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:04
+4
saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:04
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ