sara
خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نكردی و موندی... دیگه تمومه...!
اون شده همه ی دنیات..
sara
حالم خــــــــــــــــــــــــوبه !
مثلِ مادر بزرگ . . .
که می گفت حالم خوب است
. . . اما . . .
مُــــــــــــــــــــــــــــرد . . . !
بیا من یادت میدم اشکال نداره خخخخخخخخ
1392/04/25 - 15:13 ( لايک توسط 1 کاربر )چطوری میشه بگو بگو؟؟؟
1392/04/25 - 15:16 ( لايک توسط 1 کاربر )لازمش یه غمه سنگینه
1392/04/25 - 15:20 ( لايک توسط 1 کاربر )اونوقت قشنگ یه ااااااریییی میزنی که اصن از اونم بدتره
بیشتر این نوع گریه ها مخصوص بچه ننه هاست مگه تو بچه ننه ای؟
غم سنگین زیاد داررم اما تاحالا هیچکس
1392/04/25 - 15:22اشکمو ندیده هیچکس داغشو به دل اونایی که منتظر
شکستنم هستم گذاشتم
پس معلومه بچه ننه نیستی
1392/04/25 - 15:29 ( لايک توسط 1 کاربر )شرمنده ما فقط به بچه ننه ها یاد میدیم بقیه لازم ندارن
خخخخخ