ramin
بچه كه بودیم دل درد را به یك زبان می گفتیم.... همه می فهمیدند!... حالا كه بزرگ شدیم، درد دل را به صد زبان می گوییم.... كسی نمی فهمد...
Mitra Mohebbi
گوشم زنگ ميزد مامانم داد ميزنه بم ميگه میترا ببين کيه داره بهت زنگ ميزنه؟!عصباني ميام ببينم کيه؟!ميبينم شماره مامانمه! لم داده رو مبل گوشيشم در گوششه عجب مامانه با حالي دارم من……….
باشه شما میشه حرف نزنی بهتره چون اول صبح حال کل کل ندارم خودت میدونی من کل کنم کم نمیارم با احتیاط بیا جلو قدم قدم بر دار کوچولو
1390/12/23 - 10:03 ( لايک توسط 1 کاربر )


1390/12/23 - 10:07سلام
1390/12/23 - 10:56فدات سلام عزیزم


1390/12/23 - 10:58قربونت برم جیگر ممنون

1390/12/23 - 11:00 ( لايک توسط 1 کاربر )