یافتن پست: #حال

ronak
ronak
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلموشکستی و رفتی پی کار خـودت
اینا تقصیر توئه اون دل ِ بیمار خودت
دل ِ بیمار خودت….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـره
قلبـمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تـو آزادی

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـــره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تــــو آزادی

میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه
دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دست کم گرفتــم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاست بیابردار ببرش
بیا بردار ببرش….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میـــبره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:31
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
یکی مادرش میمیره, [!] میره خبر بده. میگه:می دونی که یه شتره هست دم خونه همه می خوابه؟؟ یارو میگه:خب؟؟ [!] میگه:حالا رو [!] خوابیده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:28
+3
sasan pool
sasan pool
اینو کامل بخونید کارت عروسی با حالی هست.{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:07
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دوستتون دارم....
از حالا تا هر وقت تا هر جا{-41-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:39
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این سامان گلریز اومده شبکه سه
میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهییه کنن

حالا مواد اولیه اش چی بود:
گوشت بوقلمون دودی
... ... پنیر پیتزا
نون تست
مرتیکه دانشجو ندیده....
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:28
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آشپزی از کودکی!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:10
+7
fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وقت هایی هست که دلم جز به بودنت رضایت نمی دهد...
حالا من از کجا "تو" بیاورم؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:50
+6
ronak
ronak
خوش به حالتان
ما ایرانی ها در دلمان ماند عشقمان را بدون ترس با چشم بسته آرام بوس کنیم!
ما بر دلمان ماند لحظه ای کسی را که دوس داریم از ته دل در آغوش بگیریم
داغ خیلی چیزها بر دلمان ماند ماند ماند!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:32
+3
mehdy
mehdy
پرسیدم تو مشتت چی داری؟

گفت: خودت نگاه کن

دستاشو گرفتم آروم باز کردم

تو دستاش چیزی نبود ...

گفتم: چیزی نیست که ...!

... دستامو که تو دستش بود فشرد گفت:

نبود ولی حالا هست

دستام گرم شد و اون لبخند زد . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:32
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ