فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)
رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی"

... ... یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)
رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین !
همونه ک ارش جونشو داد ما داریم خاکش رو فرهنگش رو میدیم
1390/12/23 - 13:37 ( لايک توسط 1 کاربر )این چه خوشکل کسی میشناسش ادرسشو بده گوره بابای دخترا از بعضی دخترا خوشکل تره.
1390/12/24 - 20:50 ( لايک توسط 1 کاربر )من ماچش کنم
پوریا
1390/12/25 - 15:06حقیقت تلخه
1390/12/26 - 11:10 ( لايک توسط 1 کاربر )

1390/12/28 - 07:00