یافتن پست: #حال

fowkes
fowkes
یه سوال
اگه لب یه پرتگاه باشی وفقط یه نفر رو بتونی نجات بدی,
کسی رو نجات میدی که دوستش داری یا کسی رو که دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-صادق باشید
2-اگه خواستید دلیلتونم بگید
3-اکه خواستید بازبشر کنید
4-لایک فراموش نشه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:32
+7
شاهین
شاهین
حاج اقا درحاله تمرین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:18
+4
fowkes
fowkes
حالا کی باید بیاد کروکی بکشه؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 19:43
+2
Behdad
Behdad
بعضی وقتا یکی دیگه حرف دل تورو زده!
خیلی با این جمله حال کردم! واسه بد قولا اونا که حرفشون باد هواس

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ
گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم

تکراریی اما قشنگه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:52
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
با وجود گرانی سکه! دیگه طلاق ندین بلافاصله بکشین! دیه از مهریه ارزونتره
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:33
+9
ramin
ramin
دنیا این جوریه دیگه: اگه گریه كنی میگن كم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشكنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:30
+6
ebrahim
ebrahim
دانشجوی عزیز
وقتی سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه!!
دوستاره تو استاد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:00
+4
مهسا
مهسا
بغض هایت را برای خودت نگه دار

گاهی سبک نشوی سنگین تری ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:23
+5
Danial
Danial
چه حالي ميده بري مهموني بعد دختر صاحب خونه براتون شربت يا چاي بياره بعد ازش بپرسي
خودتون درست كردين؟؟؟؟؟؟؟ بعد اون با نازو عشوه بگه....بله...{-35-} بعد تو بگي نه ممنون نميخورم{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:12
+3
sasan pool
sasan pool
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ