fowkes
اگه لب یه پرتگاه باشی وفقط یه نفر رو بتونی نجات بدی,
کسی رو نجات میدی که دوستش داری یا کسی رو که دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-صادق باشید
2-اگه خواستید دلیلتونم بگید
3-اکه خواستید بازبشر کنید
4-لایک فراموش نشه
در ...نمکدون...
یه سوالاگه لب یه پرتگاه باشی وفقط یه نفر رو بتونی نجات بدی,
کسی رو نجات میدی که دوستش داری یا کسی رو که دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-صادق باشید
2-اگه خواستید دلیلتونم بگید
3-اکه خواستید بازبشر کنید
4-لایک فراموش نشه











بستگی داره
1390/12/22 - 20:37uni k dusesh daram
1390/12/22 - 21:21


1390/12/25 - 17:12چرا منو تو این موقعیت قرار میدی اخه؟!!چرا؟!!
oni ke dosesh daram
1390/12/26 - 03:19 ( لايک توسط 1 کاربر )کی اهمییت ی ده تا حالا که تو موقعییتش نبودم ؟
1390/12/26 - 11:08