sasan pool
دلم دگر دل نیست
خنجرها زدند بر دلم
نمیدانم با این همه زخم و جای خجر کنم
دگر خنجر نزن دلم جایی برای خنجر خوردن ندارد
خنجرها زدند بر دلم
نمیدانم با این همه زخم و جای خجر کنم
دگر خنجر نزن دلم جایی برای خنجر خوردن ندارد











دیگه زد و رفت.
1390/12/22 - 09:04on taghase karesho mide.........shak nakoooooooooooooon
1390/12/22 - 09:05فعلا که من داغون شدم.طرف هم آخرش گفت نمی بخشمت تو خیانت کردی در صورتیکه خودش رفت با یک پسر خوشتیپ و پولدار .
زندگی با حالی دارم خدایشش باید اصغر فرهادی بیاد از زندگی من فیلم بسازه این دفعه بسازه دومین اسکار هم میبره

1390/12/22 - 09:08heh...ajab...alan behesh email mizanam migam...hame y ma akharesh to on donya chanta oskar az khodam migirim....peeeeeeeeeeeeeeeekh
1390/12/22 - 09:18به شرطی که نقش خودمو خودم بازی کنم.

.هیچ کی مثل ما نمیتونه نقش بازی کنه.این جمله جمله صمد آقا بود.
1390/12/22 - 09:19