یافتن پست: #حال

ronak
ronak
دل و جرات ببین.....حال کن.......{-59-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:43
+8
-1
ronak
ronak
تا حالا جوجه مودب و تو دل برو و این شکلی دیدی؟؟؟{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:35
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
چهــــــــــــــــارشنبه ســــــــــوری »»»»»» چـــهارشـنبه ســـوری امســـال رو چـــــی کار می کنـــی؟ {-7-}{-7-}......۱.میری پارتی و عشق حال و.....{-32-}{-32-}{-44-}.. ۲.میری تو خیابونا اتیش بازی و ترقه نارنجک و کپسول تی ان تی ترکوندن{-21-}{-7-}{-7-}{-2-}.......... ۳.از ترس میشی تو خونه و اهنگ با صدای بلند گوش میدی که صداها رو نشنوی{-9-}{-9-}{-10-}{-4-}....... ۴.با اکیپتون جمع میشید و میرید دور دو{-27-}{-27-}.........ر ۵.میزنی تو خط فیلم و سینما و این حرفا {-15-}{-15-}{-2-}........۶.تو کوچه بساط بزنو برقص راه میندازی {-29-}{-29-}{-7-}{-7-} .......... ۷.میری شیشه اون همسایه رو که ازش بدت میادو به بهانه{-16-}.... ۴شنبه سوری میاری پایین{-18-}..... ۸.دیگه خودت بگو چی کار میکنی؟ این تاپیک مجهز به جدیدترین دزدتاپیک گیرهای مدرن میباشد {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه · 28 ثانیه قبل در بچه زرنگــــــا ·
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:30
+2
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”

حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:24
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
حالا میفهمم وقتی نخواهی کسی ، یا چیزی را ببینی ..یعنی چـــــــــــــه ؟! معنی خوبی ندارد.... دلم برای روزهایی که هنوز دلم میخواست که ببینمش.. تنگ شده... آدم بدی شده ام .... مثل او که مدتها پیش آدم بدی شد..... دیگر برایم فرقی ندارد ... به قول خودم : مهم نیست ..............!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:16
+1
reza
reza
دل تنگم را.....
دل تنگم را تنگ دلت که میگذارم
خیس خیس می شوم از لبخند
و از هر آنچه که به نام عشق می شناسی اش
چه خوب است آدمی بی چتر ، بی کلاه، شانه به شانه ی باران بگرید
گاه گداری هم اگر فرصتی پیش آید، زیر سقفی از رویا بخوابد و بعدهم . . .
حالا!
تو بیدارم نکن
میدانم که خواهران دیروز باران بیوگان امروز دریایند
همیشه احساس می کنم در آنسوی پنجره، ستاره ای می خواهد چیزی به من بگوید
اما شب که از راه می رسد، ستاره خاموش می شود
آنگاه در پس پنجره فقط من می مانم و رویاهایم
فقط همین!.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:09
+2
ronak
ronak
اس ام اس یک گل پسر :

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:07
+5
Danial
Danial
اينقده بدم مياد وقتي دارم روي آهنگ ميخونم.......
خوانندهه اشتباه ميخونه، حالمو میگیره!!
خوب متنو درست حفظ کنید!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:55
+2
Ali
Ali
کنکور متأهلین

شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش !
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش !
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

? - چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !

? - اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا... بقای عمر 4 تای دیگر باشه !

? - ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !

? - اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید !
ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:55
+1
شاهین
شاهین
سلام بچه ها حالتون چطوره دلم براتون تنگشده بود همگی خوبید؟{-35-}{-35-}{-41-}{-41-}{-41-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ