یافتن پست: #حال

ALI SHABAN
ALI SHABAN
{-41-}یکی از شعرای اخیرم به نام "گناه نکردم "**** که آهنگ سازیشم خودم کردم , ضبطتشم کردم (البته فقط باگیتار) .شعرو میذارم , آهنگشم اگه دوست داشتین میتونین از سایتم بردارین.امیدوارم که خوشتون بیاد{-41-} :::»»لینک سایتم گذاشتم. :: شعر در دیدگاه :: [لینک]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:08
+6
-3
ronak
ronak
در Romantic
نیا باران زمین جای قشنگی نیست ، من از اهل زمین هستم ، خوب می دانم که گل در عقد زنبور است ، ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد...
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:27
+6
ronak
ronak
در Romantic
این روزها حالم خوب است خوب ِ خوب !! نه نشانی از دلتنگی نه روزنی از سیاهی و نه وسوسه ای از دل بسـتگی! ! ! نوشتنم را بهانه ای نیست جز گفتن این که "من" بعد از "تو" به هیچ "او"یی اجازه "ما"شدن نداده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:19
+7
ronak
ronak
در Romantic
ما گذشتيم و گذشت آنچه تو با ما كردي تو بمان با دگران ، واي به حال دگران . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:19
+6
ronak
ronak
در Romantic
می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم ، نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم ، این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود ، حالا بگو سهم نداشته ام از این همه "تو" کدام است ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 19:14
+4
نیوشا
نیوشا
خیلی باحاله . اگه خوشت اومد بزن لایکوووو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 18:43
+7
ronak
ronak
در Romantic
شـمــــرده بـــودم...: ســـــه سيگــــار، تـا خـانـه ي تـــو، راه بـــــود... ... حالا، ديــگر، كوچـــــــــــــه بــــــــه كوچــــــــــــــه، ... ... سيگــــــار پشت سيگــــــار مي گردم و نمي رســــــــــــــم ......................................................
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 18:40
+5
امیرحسین
امیرحسین
ایشون مهندسی میخونن . البته مهندسی مدیریت 6 فروند دوست پسر همزمان :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 17:55
+7
نیوشا
نیوشا
تعمیر خودرو تصادفی در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه !! =))
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 17:54
+7
نیوشا
نیوشا
یکی از معضلاتی که زمستون باهاش روبرو میشیم ! :)) @ronak
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 16:50
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ