یافتن پست: #حال

ronak
ronak
بلند شو! فرياد بزن، جيغ بکش، خودتو بزن، موهات رو بکش، و... خلاصه يه جوري خوشحاليت رو از اينکه برات post گذاشتم نشون بده! ‎
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 13:35
+5
ronak
ronak
چرا میگویند...ها...علامت جمع است درحالی که وقتی آنرا با،تن...+...ها جمع میکنی... خودت میمانی و خودت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 13:28
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است. عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است . عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 12:55
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
غضنفر تو هواپیما تفنگشو میذاره رو مخ خلبان و میگه:از همینجا صاف میری بندرعباس خلبانه میگه:حالا چرا بندرعباس؟ میگه :آخه دوستم قراره از اونجا قاچاقی ببردم دوبی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 12:34
+4
mina_z
mina_z
ژس جدی از این آقا تا حالا دیده بودید!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 11:29
+4
ronak
ronak
تاریخچه پوشش زنان ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:25
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
توی فرودگاه یکی بود که پشت سرم سیگار می‌کشید . یکی دیگه رفت جلو گفت: - بخشید آقا.........! شما روزی چند تا سیگار می‌کشین...؟! - طرف جواب داد: منظور؟ - منظور اینکه اگه پول این سیگارا رو جمع می‌کردین، به اضافه‌ی پولی که به خاطر سلامتیتون خرج دوا و دکتر می‌کنین، الان اون هواپیمایی که اونجاست مال شما بود...! طرف با خونسردی جواب داد: - تو سیگار می‌کشی؟ ... ... ... ... - نه ! - هواپیما داری؟ - نه ! - به هر حال مرسی بابت نصیحتت... ضمناً اون هواپیما که نشون دادی مال منه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:58
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
قابل توجه دوستانی که اهل چت هستند،فایلی رو که پیوست کردم رو بگیرید و بخونید ، باحاله... [فایل]
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:35
+1
gha3m
gha3m
از گورخری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری یا این که سیاهی راه راه سفید داری؟ گورخر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی، فقط عادتهای بد داری یا این که بدی و چند تا عادت خوب داری؟ ساکتی، بعضی وقتهای شلوغ می کنی یا شیطونی، بعضی وقتها ساکت میشی؟ ذاتاً خوشحالی، بعضی روزها ناراحتی یا ذاتاً افسرده ای، بعضی روزها خوشحالی؟ لباسهات تمیزن، فقط پیرهنت کثیفه یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟ و گورخر پرسید و پرسید و پرسید، پرسید و پرسید و بعد رفت. دیگه هیچ وقت از گورخرها درباره راه راه هاشون چیزی نمی پرسم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:28
+3
gha3m
gha3m
نگاه منطقي غضنفر به زندگي : تا حالا فکر کردي اگه توماس اديسون نبود..مجبور بوديم تو تاريکي تلويزيون نگاه کنيم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ